Sol

2009-02-03 | 11:21:43 | Direktlänk | Dagens outfit | 6 Kommentarer

Det är tisdag. Jag är trött. Jag har håltimme. Snart tillbaks till skolan, lång tid för tidigt, så kommer måsta vänta innan teatern.

Dubbla strumpbyxor, tjocksockar,benvärmare,tjock kofta, röda naglar, försvarets hudsalva,kalla fingrar,sol, -13 visar mätaren, längtan, stress, mer längtan, rosigt örhänge, tankar på dig, afternoon tea i tanken.

Promenad senare till Robert, lägga in detektivbyrån i mp3n, promenera ned till stan med syster, engelskalektion efter teaterlektionen, gå på stan, afternoontea, hem och äta middag,skriva lista,packa,se stormen, sova i någorlunda tid, hundpromenad.

Så kommer min dag att se ut ungefär.

Snart ska jag gå till bussen,tråk,tråk, skulle hellre ligga och slappa i sängen ett tag till.

Nu är jag hos roberto och har lagt in en massa musik på min mp3, lite detektivbyrån och sånt :*. Nu ska vi promenera intill stan och käka pizza, mums! Mer värt än en afternoon tea på UH, heh.

Jag var en klant idag, jag glömde bort min kod på mitt bankkort så jag fick skaffa en ny kod.. Tog ut alla pengar jag hade på mitt konto, så nu kommer jag säkert slösa bort alla mina kontanter, nej jag kommer shoppa upp dom, men det blir finfint.

Jag måste gå och packa, men jag tycker det är så svårt vad man ska ha för kläder med sig och sånt men det löser sig alltid. Jag är sjukt trött också.

Men nu ska jag gå och försöka packa.

Dagens outfit.

Nu ska jag ringa Lenita och sen packa och knarka te.

-

Ojsan,vi pratade för första gången idag, i 2 timmar innan mobilnätet dog. Det var helt lovely. Nu  har jag packat klart, ska packa ned det sista i morgon.

Jag borde gå och lägga mig nu, men jag är alldeles för uppåt för att kunna gå och lägga mig ungefär.

Jag lyssnar just nu på vinternoll  2, så jävla underbar låt och jag såg på reprisen av stormen idag och serien är ju helt fucking jävla underbar, tyvärr bara ett avsnitt kvar nu.

Jag ska nog hoppa ned i säng snart, änf fast jag inte vill, men jag måste ju upp klockan 7 så, hehe.

 

 

KYSSAR I MASSOR OCH PUSSAR PÅ LENITA BABY! :*


ELLEN

Ja, allt försvann. Men nu är det tillbaka igen ju )



Låter härligt! Ohja, second hand är jättebra!

ja :* du är ju en riktig sötnos!

haha, ja. fast han var inte på krogen, inte 18 än du vet ;D han var bara ute på stan med några kompisar. fast det visade sig att dom hade tagit det riktigt lugnt, så det var skönt :)



PUSS!

2009-02-03    16:14:00    http://ellerenellen.blogg.se/
ELLEN

Tack så jättemycket sötnos <3 Mitt ena hål är lustigt, men man får igenom öronhängena :) så det är bra. underbart söta är dom föresten!

TACK <3

2009-02-03    16:40:35    http://ellerenellen.blogg.se/
kajsa

18 minusgrader var det när jag åkte skidor igår. Kallt som tusan men fint som satan.

2009-02-03    17:11:37    http://aenigma.blogg.se/
Erika

Fin färg på koftan, jag gillar lila =)



Idag är det ännu kallare, minus sjutton hade jag alldeles nyss såhär på morgonkviksten.

Snart dags att trava iväg till jobbet.



Hoppas att dagen blir finfin =)

2009-02-04    06:18:15    http://morgondimma.blogg.se/
Sassy

Snyggt!

2009-02-04    09:59:40    http://eurotrash.blogg.se/
lenita

pussar på dig, snart är du här! :*

2009-02-04    21:34:52   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback