SJUK I DAG IGEN

2009-02-17 | 15:32:40 | Direktlänk | | 9 Kommentarer

Jag är less på att snyta mig varenda sekund. Inte kunna somna för att jag nyser som en tok. Jag är less på att inte kunna somna om när jag vaknar. Att vara trött. Att hosta. Nej, nu vill jag bli frisk! Eller iaf så frisk att jag orkar ta mig till skolan. Jag nyser ju hela tiden och sover dåligt, snorar hela tiden. Har knappt någon röst eller matlust. Fast nu äter jag yoghurt iaf och ska försöka få i mig middag senare.

Drack nyss varm choklad och ska dricka te senare med honung i och jag äter en massa halstabletter för min nästan igentäppta hals känns det som. Man skulle haft halstabletterna från apoteket, men mamma orkade inte åka någonstans idag. Ni som har vart riktigt förkylda, vilket alla människor har, vet hur ont det känns när man har snytit sig så mycket, så det gör jätteont att snyta sig, för näsan blivit öm. Man är ju täp också, det är drygt. AJA,KRYA PÅ MIG!

 

Jag ska äta en massa apelsiner senare iaf. Lär ju inte ta mig till skolan i morgon heller, men på torsdag ska jag nog vara så pigg, så jag orkar.

Jag undrar hur mycket näsdukar,servetter och toapapper jag har gjort av med egentligen. Nyss tömde jag papperskorgen på papper.

Nu ska jag gå och försöka få i mig lite middag,soyafärssås med spagetti mums.

Hoppas ni inte är sjuka och att ni mår bra. 

Jag nyser som en tok alltså och snoret tar aldrig slut. Jag såg nyss på en bra serie jag rekommenderar! 183 dagar,såg på 24an idag, det var asbra sen såg jag sexuellt haha, det är bra roligt!. Tog nyss en alvedon och hoppas min huvudvärk går över för stunden.

Jag blev inspirerad av hallonte så jag ska gå till mitt rum och kolla igenom gamla tidningar och klippa ur det jag vill ha kvar, om det är något speciellt. Jag har druckit en kanna te (en ganska liten tekanna) och ätit kiwi, skulle äta apelsiner, men dom var äckliga och torra.

Nu har jag pysslat, sett på tv, hostat,snorat, ska be min syster köpa såna där bra halsisar på apoteket i morgon. 

Nu tänkte jag bildblogga lite som vanligt,hehe.

Vi har fina servetter i köket. Blommor är fint.

Jag fikade, drack grönt med mangosmak, åt en kiwi, två digestivekex, och skulle äta två apelsiner men dom var jättetorra och äckliga, så var inget att hurra för. Knarkade halsisar.  När jag satt och såg på 183 dagar.

Vi har en fin hundalmenacka i hallen.

Så klart har jag Audrey på min vägg också.

Denna bild tog min syster på mig 07 och hon ramade in den och gav mig när jag fyllde år eller så var det i julklapp 07.

 

 

Lisa säger:
det är nog du fsom får mig att hålla humöret uppe
Lisa säger:
jag har ju inte mått dåligt sen i fredags nu
Lisa säger:
psykiskt alltså
Markus säger:
Oj är det då? :*
Jag gör ju inget speciellt, men jag tycker du är trevlig och mysig och jag lyssnar gärna om du behöver prata av dig <3
Lisa säger:
ja det är så :*
Lisa säger:
åh fina
Markus säger:
Du är fin, du förtjänar att få vara glad  

Lisa säger:
du är värd allt
Markus säger:
Äsch då, jag blir ju alldeles generad.

Han säger så fina saker, så han förtjänar att vara med i min blogg.

Lindeman säger:
Du kanske ska ta dig en sup av nåt starkt och lägga dig i ett varmt bad. Det kan vara skönt

Man skulle haft ett badkar, men man har ju inget. Det suger. Och jag funderar på att ta en jättejätte liten sup av pappas whiskey, huhu, men det är bra för halsen.

Jag känner mig sjukt tjock då jag inte promenerat sen i söndags, gör ju det annars varje dag, men jag verkar inte ha gått upp i vikt som tur är, ska försöka ta en liten promenad imorgon, ifall det inte är så kallt ute. Och jag får ångest av att inte kunna gå till skolan men samtidigt så vill man ju inte smitta ned alla, i morgon blir min sista sjukdag har jag iaf bestämt. 

 

DESSUTOM SÅ STÖR JAG MIG OTROLIGT MYCKET PÅ NÄR NÅN SKRIVER " SKA VI PRENUMRERA PÅ VARANDRAS BLOGGAR", JAG HATAR SÅNT, FÖLJER JAG EN BLOGG GÖR JAG DET GENOM ATT LÄGGA BLOGGEN I MINA FAVORITER.

Ska ni skriva en sån kommentar så kan ni skippa det TACK! För jag kommer ändå inte prenumerera bara för att göra det!

Puss.

 


sara

kolla gärna in min blogg,

föresten så var din blogg jätte fin :D

2009-02-17    15:43:22    http://hhejfffulast.blogg.se/
sara

allt bra med dig ?:)

2009-02-17    15:48:13    http://hhejfffulast.blogg.se/
Susanne

Krya på dig vännen. <3 Hoppas vi kan ses när jag och Daemon åker till Ö-vik. :)

2009-02-17    16:09:38    http://ultrapid.blogg.se/
Ida

Åh, tack! :)



Men stackare. Hoppas verkligen att det blir bättre. :(

2009-02-17    16:13:57    http://tobehappy.blogg.se/
Leonora

sv; hehe, tack så mkt :)

usch, då är vi två, är också jätte förkyld :/

2009-02-17    16:14:01    http://magiskaminnen.blogg.se/
Leonora

sv; ja det kan jag tänka mig, usch för att vara sjuk :/

2009-02-17    16:25:43    http://magiskaminnen.blogg.se/
Ida

Ja, fy, jag älskar lov. Därför är vårterminen alltid bäst. Två lov + lovdagar. Det är grejer det! :D

2009-02-17    16:26:12    http://tobehappy.blogg.se/
Leonora

sv; ja verkligen :/

kollar på walk the line :) sj?

2009-02-17    16:27:32    http://magiskaminnen.blogg.se/
sara

bara bra, händer sen ikväll då? d:

2009-02-17    16:40:54    http://hhejfffulast.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback