SATURDAY

2009-02-28 | 13:37:51 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer

I dag är jag på dåligt humör, men jag vet inte varför, men spisen är nästan ren iaf så vi ska skaffa oss lite svinto senare, så spisen glänser! Sen ska vi ta tag i dammsugandet, ja det kan jag göra typ strax. 

Så vad ska  en Lisa göra idag?

Ja hörreni jag har inga planer nästan och det känns ganska skönt, men det ska bli 

-dammsugning

-duscha och ta på sig fina kläder bara för att då mår man lite bättre

- åka och handla med mamma och största storasyster på coop, kanske finna någon bok på rean

- promenera med min fina älsklings hund som vanligt <3

-Äta en god middag kanske, fast vet inte vad det skulle kunna vara, jag vill inte ha en fläskig fläskfile nej tack, det vill inte vegetarianen ha.

- Baka fina rosa cupcakes med hallon i. 

- Se på melodifestivalen kanske

-Umgås med finaste lite mindre storasyster ikväll kanske :).

Det är roligt för i ordningen jag skrev det, kommer allting hända, så kan det gå.

Jag ids inte renbädda sängen,för depp och så.

Dagens outfit: Kofta H&M och klänning likaså.

Bakade cupcakes idag igen, med hallon och vitchoklad i.

Mumsade på godis, chips och cola hos syster.

En ganska lyckad dag på det stora hela tills jag fick veta något.

Nu ska jag ta en mars glass och en kopp te.

 

Pussar!

 


emma

oh så gott med cupcakes. sötasöta.

kram!

2009-03-01    13:19:11    http://ohsweetheart.devote.se
elin

vilka söta cupcakes! kramkram.

2009-03-01    17:19:56    http://modelin.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback