Stjärnor

2009-02-02 | 13:06:48 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer

Okej, inatt höll dom på med blogg.se och nu har alla mina kommentarer försvunnit sen i början av december. Nån som har drabbats utav samma sak?

Hoppas kommentarerna dyker upp igen.

Just nu sitter jag med rödhårfärg i håret och med kortis lugg, för jag klippte den igår och mamma rättade till den idag. Hoppas det röda blir bra. I dag ska jag baka muffins, dra intill stan och förhoppningsvis umgås med en vän på en kopp te, gå till banken och sånt.

Snart ska jag gå och käka en god frukost och sen när färgen är klar ska jag göra mig fin. Snart åker jag iväg och det känns så overkligt,borde börja packa snart, det ska jag också, i morgon eller så,alltid ute i sista sekund hehe.

Ni kan få en gårdagens outfit :) för igår skulle jag blogga men då var ju bloggen nere eftersom det var underhåll.

Jag hade mina röda mysiga byxor med färgfläckar på men det gör inget, min nya singoallatopp ifrån ellos och min mysiga långärm, detta var innan jag fick ryck och kapade luggen och noppade ögonbrynen, målade naglarna röda. Röda naglar är det finaste jag vet.

På kvällen var jag hemma hos Sanna, sen promenerade vi hem till Robert och det var en massa kallt att promenera må jag säga, såg på Mia och Klara och drack en kopp te. Sedan åkte vi bil hem till Jimmy som fyllde 33 år idag och där blev vi bjudna på tårta och annat gott :).

Jag,Shoogen ( som berättade att en gång i helgen när han var ute på krogen så var det en brud som ville ha hans autograf för att hon trodde han var markus fagervall, förut liknade han per gessle, nu är det markus fagervall, hehe!

Och min syster skådas på bilden.

Kommer bild på min nya hårfärg senare, får hoppas det blir bra bara.

-

Alltså ganska holycrap med kommentarerna nu ser jag sen i slutet av december, dom kanske jobbar på att få tillbaka alla mina kommentarer. Men det gör dom :), Jag lär väl ha fått tillbaka alla när dagen är slut hehe. Vilken tur då!

Anonym, fin kommentar, men ja,du kanske tycker det ser onaturligt ut, ja, ibland när jag har för mycket rouge för jag är sämst på det så ser det väl ut att vara onaturligt, men idag så lyckades jag med rouget iaf, men oftast har jag bara lite ögonskugga ändå.

Och jag borde göra något i kommentarsfältet, så folk förstår att jag inte vill ha anonyma kommentarer, men jag förstår mig inte på hur man skriver in sånt där, jag är sämst på sånt där, borde dock lära mig. Så jag kan få en fin header och en fin sida. I stället för bara dom där vanliga.

I dag var en fin dag och jag tog en del bilder så tänker bildblogga lite idag hehe :).

Till rubriken så helt enkelt jag tycker om stjärnor, de är fina när de lyser i himlen, de är fina under ögonen fast jag tänkte säga något mer om stjärnor med men glömde bort det nu.

Det blev lite rött, men det skulle bli rödare men hårfärger är inte så snälla emot mitt hår, det blir aldrig som det ska bli, ska köpa knallröd stargazer när jag är i Götet :).

Dagens outfit, hopp hopp!

Som ni ser så är luggen kortare också :). Jag fick infall, men jag noppade ju mina ögonbryn så jag kunde ha kort lugg med gott samvete ungefär,haha.

Suddi,suddi, en morotsruta och en kopp te blev det på Lunkan idag.

Med min fina vän Isabelle, det var trevligt.

Dom har sjukt söta godispåsar på hemköp så jag var tvungen att ta en.

Baksidan av den söta påsen.

Köpte fina örhängen från H&M idag.

Eftersom jag har massa sockar som börjar bli utslitna+ bli hål i , så hade min söta mamma köpt en massa sockar till mig idag, det var fint.

Detta ser nog megaäckligt ut, men det är billys panpizza som är så sjukt god, vegetarisk  såklart, billig middag om man inte orkar laga något själv, om man är lat som jag.

Ett örhänge åkte in i örat :). Jag har bara ett hål, eftersom det ena har  blivit infekterat två gånger så jag vart tvungen att ta bort det.

Detta har vart en fin,fin ledig dag! :) Snart ska jag hoppa ut i kylan och rasta hunden för att sen komma in och värma mig i duschen,trevligt.

Puss,puss!


Erika

Söta örhängen och godispåsarna var fina, kanske ska ta en tur till hemköp när det blir dags att köpa lördagsgodis. Allt för fina påsar =)



Redan och redan... ;) Mitt första vita strå upptäckte jag när jag var arton så jag har haft några år på mig att vänja mig, hehe.

2009-02-02    21:32:41    http://morgondimma.blogg.se/
Markus

Oj, snyggt <3

2009-02-02    22:24:43   
Sassy

Vilken söt tröja!

2009-02-03    10:47:19    http://eurotrash.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback