Måndag

2009-02-09 | 17:28:55 | Direktlänk | Dagens outfit | 6 Kommentarer

Jag är trött,less,saknig och ledsen över att ha kommit tillbaka till verkligheten igen och kylan. I morgon är det skola igen och en massa pluggande som gäller. I kväll är det sista delen utav Stormen som jag bara måste se.

Dagens slappa outfit, min nya t-shirt som är slapp och bara kostade endast 25 kr på Monki :).

Hej Norrland mitt vinterland, så här ser det ut utanför fönstret.

Våran bänk är nedsnöad.

Nedsnöade stolar.

I dag fryser jag mest och saknar Göteborg. Vem vill hitta på något? Jag måste umgås med nån vän i veckan, så tråkigt att bara vara ensam. Jag trivs mer när man umgås med någon,visst skönt att vara ensam ibland också men ja.

Hoppas ni har en fin dag, nu ska jag hoppa ned under en filt och kanske dricka ännu mer varm choklad och se en film kanske eller nått annat.

Jag vill mest kramas.

Jag tänkte säga man glömmer alltid nått, denna gången glömde jag mobilladdaren igen, jag glömde den sist då jag var i sthlm..... 

Men min syster har samma laddare till en mobil hon inte använder, så då får jag den utav henne, så det är ingen fara med det :)

Nu ska jag nog måla naglarna och sen hitta på något lagomt slappt, eller först ska jag läsa lite mer bloggar.

Zoya springer i snön.

Sötis.

Haha mest ocharmigaste bilden på mig, men Zoya tänkte pussa på mig eller något.

Puss

Jag målade naglarna idag, rosa/lila, hej tjockisfingrarna.

Mums hallonte och popcorn.

Jag borde gå och lägga mig men jag är inte trött än för jag sov till ett- två idag. Sämst.

 

GAH JAG ÄR SJUKT SÅ INTE PEPP PÅ SKOLAN I MORGON. .(. Jag funderar på att skita i första lektionen så jag kan sova lite till, då vi ändå har så sjuk lång håltimme ändå. Sen ska jag vara i skolan,gå lite i staden kanske, hem till syster på eftermiddagen eller kvällen och hämta hennes mobilladdare som jag ska få, plugga, laga mat ungefär.

Bläh. Lär ju inte kunna somna om jag lägger mig heller. Usch.

Nu måste jag verkligen lägga mig, men jag är verkligen inte på humör. Jag vill vara uppe och läsa, dricka en massa te, fast teet kan vi skippa, då kissar man så mycket, haha.

I morgon funderar jag på att köpa en locktång hm,hm, skulle ju få den för bara 40 kr isåfall, eftersom jag har 85 kr i tillgodo på clas ohlson.

Åh,vad tråk att sova om man knappt är trött,hehe.

PUSS


Erika

Ja, det har verkligen snöat under tiden du har varit bortrest =)

2009-02-09    19:23:30    http://morgondimma.blogg.se/
ELLEN

Jäklar va snö du har!



Svar: Tack <3

Ja, han är väldigt söt faktiskt, och tack :*

2009-02-09    20:50:38    http://ellerenellen.blogg.se/
Malin

Svar; Ta ett glas cola & några sour cream - riskakor vetja :: om du vill!

Fast.. cola är ju för helgerna.. så vänta :p



Men åh, aldrig kul att komma tillbaks till vardagen. Men du får göra det bästa av det! :>

Vart bor du nånstans förresten? ._. Eftersom du bor i Norrland. Det gör jag med :*

2009-02-09    22:21:04    http://hallonte.blogg.se/
ELLEN

Svar: Mycket snö är mysigt, men jag vill ändå ha sommar nu!

Ja, dom är galet fina! :D och den här var så billig och fin <3

Ja, visst är han gullig <3



kram!

2009-02-09    22:48:56    http://ellerenellen.blogg.se/
Malin

Svar; Gävle är visste i Norrland, din tocka :o

Furuvik ligger ännu närmare .. vad tusan heter det andra? xD haha, jag är sämst.



Usch & fy, bort med snön! :<

2009-02-10    15:11:15    http://hallonte.blogg.se/
ELLEN

Svar: Åh, ja, randigt är jättefint! Jag vill ha en randig oversize-tröja och en svart väst <3

Jag är supertrött nu! Jag vaknade lite efter sex idag på morgonen och var pigg, haha.



Kramkalas <3

2009-02-10    17:34:56    http://ellerenellen.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback