Lördag

2009-02-14 | 16:49:50 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer

I dag har jag bakat, sovit, vart på rusta och köpt lite grejjer och handlat på coop och snart är det middag. Sen ska jag nog kanske se på melodifestivalen och mysa med goda chips i soffan mumma! Ska smaka mina cupcakes efter middagen också och enligt mamma blev dom goda hehe!

Dagens outfit

tills jag sölade på klänningen och bytte till detta

Bägge klänningarna från H&M och denna är en massa skön eller bägge är en massa sköna hehe!

Jag tänkte inte på det men jag hade fina hjärtesockar på mig på alla hjärtans dag.

 

Nu ska jag äta middag och sen avnjuta min muffins och sen rasta hunden senare och kanske se melodifestivalen som jag sa innan. Jag snorar mest idag och nyser mest otrevligt, men jag klagar inte. Jag ska nog ta kort på grejjer jag ska sälja senare, vet en klänning iaf.

Hoppas nån liten bloggare vill köpa isåfall, jag har en jättespexig klänning som jag tänkte lägga upp, fast ska lägga den här först, sen på tradera hehe.

KYSS

 


Erika

Fina klänningar =)

Kul att du la upp recept, muffisen ser så smarriga ut!



t-shirten är inte så kort, jag har bara ett långt linne på mig under. Jag köpte den på http://nelly.com märket Avanna och kostade 249 om jag inte minns fel.



Här vet jag inte om det blir melodisfestivalen, Mats är inte så förtjust i den musiken kan man väl säga, hehe! Men det skulle vara kul att se Lili&Sussie.



Kram!

2009-02-14    17:54:02    http://morgondimma.blogg.se/
Gabriella

hejsan vilka fina klänningar!

allt bra med dig denna dag?

2009-02-14    18:14:26    http://bluediva.blogg.se/
Malin

svar; du kan säkert ha mina kläder! : och dom ska UPP på bloggen NU! tror jag :') haha.



Lasse Lindh i Melodifestivalen ju! Det får du INTE missa :
Eller hur?



KRAMAR på dig <3

2009-02-14    18:20:31    http://hallonte.blogg.se/
J

Tack för pratstunden i natt! Vi hörs!

2009-02-14    22:09:33   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback