Fulhet

2009-02-10 | 17:43:24 | Direktlänk | Dagens outfit | 9 Kommentarer

Preis så har jag känt mig idag tjock,ful och äcklig. Fast jag vet att jag inte är något utav det. Jag har iaf haft mina fina muffins sockar på mig. Det gick okej i skolan än fast det var tråkigt, i morgon ska jag laga linssoppa till lunch och god middag för i morgon är jag ledig men ska plugga som en tok. Måste bli klar med nutidakonsten och hitta text till monologen.  Jag är sjukt sugen på något sött men jag har ätit två muffins idag, så det får räcka. Våran lärare var dock dryg i dag, jag blev less, dryg tant.

Jag tänkte berätta om några komiska incidenter på min resa, det var såhär en man som satt bredvid mig sov som en stock och jag var megakissanödig men jag vågade inte väcka honom, han var inte så smal så jag kunde inte bara gå förbi heller, men tillslut så vaknade han. På spårvagnen kunde man planka varje gång och det var najz.

I dag så orkar jag inte göra nånting, än fast jag borde göra en massa saker, men vissa dar är man orkeslös bara.... Hoppas ni har en fin dag iaf.

Jag läser bästaste boken som jag snart har läst ut " I taket lyser stjärnorna" som går på bio just nu, som jag tycker att ni borde läsa.

Mina fina nya sockar.

Dagens outfit och om man ska vara riktigt nördig så kan jag säga så här kofta:H&M, Shorts:Gina tricot, T-shirt:Cubus, hej nu var jag en nörd.

Denna najsiga t-shirt fann jag på cubus idag och hej vad jag ser cp ut, hej tjockisarmar men vi kan låtsas att det är muskler, det som syns under t-shirten är ett vitt linne med jordgubbar på som jag också hade på mig idag.

Min lugg är egentligen kort men den kunde tydligen se lång ut på bild och allt, iofs för att jag kollar ned kanske.

Nu ska jag hitta på något, fast lär inte göra det, för jag är så tragisk. Jag vill umgås med folk. Skitdag.

Puss.

--------

Jag har ätit ännu mer muffins fast egentligen var dom inte så speciellt goda, dom smakade mest maskingjorda. Jag har sovit. Vart ute med hunden i -17 grader, duschat och använt mitt nya hallonbody butter, det luktar sjukt mumsigt och man blir så där len och mysig. Druckit hallonte. Tittat på en teservis på second hand i dag som jag ska köpa i morgon om den finns kvar. Nu lyssnar jag på en megabra låt hästpojken-caligula, den borde ni söka på på youtube tycker jag!.

Här är fina strumpbyxor som jag vill köpa:

Leopardmönstrad är megafint, tror jag ska beställa dom där rosa, i slutet av denna månad, när jag har pengs på mitt konto igen. Tog ju ut alla pengar innan jag åkte till göteborg då jag inte hade nått bankkort hehe, men nu har jag ett igen iaf.

Jag är sugen på att baka muffins i morgon också eller nått annat gott, då blir det roligare att plugga också hehe.

Nej, nu ska jag nörda runt lite. PUSS

 

 

 

 

 

 


ELLEN

Svar: Jo, då ska man ju plugga så mycket som möjligt :)

Tack så mycket sötnos :*

KRAM!

2009-02-10    18:21:11    http://ellerenellen.blogg.se/
panda

åh, i taket lyser stjärnorna är min favoritbok i hela världen! jag har till och med träffat hon som skrev den. hahahaha

2009-02-10    18:43:54    http://pandawhore.blogspot.com
Erika

Så söta strumpor =)

Och snygg t-shirt, cubus har verkligen mycket snyggt nu.



Muffinsreceptet hittade jag i en av mammas hemmetsjournal tidningar som jag bläddrade igenom i helgen. Men kul att du har samma recept =)

2009-02-10    20:51:43    http://morgondimma.blogg.se/
Maria

Du är ju jätte söt :)

Vilken fin blogg :)

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Kram

2009-02-10    20:58:31    http://xtremebeautynails.blogg.se/
Katja

snygga socks!

2009-02-10    22:03:09    http://candygal.blogg.se/
Katja

nej, inte riktigt. äter kyckling, men mycket grönsaker :)

2009-02-10    22:12:56    http://candygal.blogg.se/
Anni

Åh, visst är den boken bra!..jag vill också se filmen..borde pallra mig dit.

Strumpbyxorna var riktit snygga, sockarna med ;)

2009-02-11    07:19:02    http://anni-stjarnkonst.blogspot.com
marie

Hörrudu! ska förvarna som att det kommer dyka upp ett videoklipp på marsvinsungar på min blogg ikväll! :D finns sånna små hos min mor^^

2009-02-11    10:41:42    http://lillbrun.blogg.se/
xFlarex

Nämen oj, vem kan det ha varit som var snäll nog att skicka hela Caligula-albumet till dig? ;)

2009-02-12    22:41:45   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback