-

2009-02-18 | 22:50:42 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer

Jag vill inte.

Jag hatar min ångest och min kropp ibland. Men jag hoppas ändå att jag kan sova inatt och kan ta mig till skolan imorgon. Än fast jag har ångest som kryper i mig.

Jag vill bara ha dig här och jag hatar hur jag mår och jag hatar hur jag har ångest, om jag inte mår fysiskt dåligt, mår jag psykiskt. Nu har jag ont i magen och jag hoppas jag kan somna inatt. Jag hatar att nu istället har jag ångest över att gå till skolan och om jag är dålig i morgon med, så kommer jag att gå på fredag iaf.

Men jag får hoppas jag kan sova och att jag är pigg och kry i morgon. Jag hatar min jävla ångest som bara blossar upp sådär. 

Jag vill ju bara ligga och kramas med dig. Åh. 

Men nu ska jag dricka upp min kopp te, prata lite med pappa och sen hopp i säng. 

Puss


circus em

det var gott, det kan jag lova.

jag ska tatuera en text. mer än så säger jag inte förens den är färdig!



all kärlek

2009-02-18    22:55:19    http://obstinate.blogg.se/
Malin

KRAMAR på dig sötaste Lisa <3



Svar; oh, nice : Fast du, frakten får du tyvärr betala själv! Det är liksom den enda "regeln" jag har.. Fast hur man gör det vet jag inte riktigt ._.

Jag har inte så bra koll på frakt & post & sånt där skit, men jag ska kolla upp det :>



kawaiidesign? oh, vad är det för nåt?



Hihi, jaja.. Hon är fin och söt och fuligt gulligulli :
haha.

2009-02-19    11:29:25    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback