-

2009-02-27 | 09:33:02 | Direktlänk | | 4 Kommentarer

Skolångest jag hatar dig.

Men idag står jag emot dig och tar mig till skolan. Jag hoppas denna dag går bra, så får jag lov sedan. Äntligen. Än fast jag knappt gått så många dagar i veckan och var sjuk veckan innan, så är det skönt,skönt iaf!

Kan man vara hemma med gott samvete på ett lov iaf.

Ha en fin dag ni.

 

Åh jag är så uttråkad, men jag vet inte vad jag ska hitta på, eller orkar inte hitta på något. Tänkte baka men då fattades det lite ingredienser, så det kan jag inte göra. Får väl roa mig på något annat sätt istället.

Skoldagen gick finfint och det var konstigt för våran teaterlärare döck aldrig upp, men sånt som kan hända, vi var ändå bara tre i dag så.

Jag är sjukt sugen på något onyttigt också, men jag åt två misslyckade chokladrutor nyss, i morgon ska jag äta goda fettiga saker som godis tex.   I dag var det sol ute, så jag tog en skön promenad hem i solen, sånt är alltid trevligt. Därför tänker jag bjuda på en vårig bild idag

Mars 2007, det var en fin dag minsann. 

 

Detta köpte jag idag:

Köpte denna på bokrean, den verkar finfin, fast kostade 80 kr, men det är ju en inbunden bok så och den hade kostat 250 så jag tjänade ju en hel del.

Köpte en fin,fin tantskjorta från förr i tiden, 30 kr på second hand, den har axelvadd och allt också, så den måste ju komma från typ 80-talet eller något.

I dag klottrade jag lite, jag kan verkligen inte rita men det blev en fantasikopp iaf.

Vad har ni för er i kväll?

 


ELLEN

Svar: Tack för frågorna sötnos! Nu är svaren uppe :*

2009-02-27    14:00:03    http://ellerenellen.blogg.se/
miri

ha en fin dag du med!

och sjuuuukt skönt med lov. jag är avis.

2009-02-27    15:39:26    http://bookofmiri.blogg.se/
circus em

tusen tack, finaste!

den betyder sanning och rättvisa

2009-02-27    16:48:10    http://obstinate.blogg.se/
ELLEN

Svar: Tack ♥ Jo, det är inte roligt att vara sjuk alltså :/

2009-02-27    18:18:26    http://ellerenellen.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback