-

2009-02-23 | 09:16:50 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer

Snart ska jag till skolan och det är lite ångest, ångest. Men ifall jag klarar denna dag, vilket jag kommer göra. Så klarar jag resten av veckan och sedan är det sportlov. Längtar!

Ha en fin dag ni.
------
Trevlig dag eftersom vi inte har gjort så mycket eller jag har inte gjort så mycket. Om 40 min har jag psykologi b och känns inte så bra att jag inte har fått uppgift som ska vara inlämnad idag, då jag har vart sjuk. Men det är nog en biff. Kommer nog gå bra, får lämna in den efter lovet helt enkelt.

Jag är tröttast för det är måndag. Nyss har jag druckit apelsinte och psykologi lektionen gick bra. Jag har redan hittat en artikel och ska göra uppgiften någon dag på lovet, för jag kunde lämna in den efter lovet.

 

Dagens outfit, min långa varma kofta ifrån H&M och en t-shirt med stjärnor på också ifrån H&M.

Kirunapojken och jag hade en intressant diskussion om vad jag skulle extra knäcka som.

Markus säger:
Det finns säkert nåt bra du kan hitta på, typ bli barnskötare åt nån äckligt rik familj så du får bo i deras slott och får 10000:- i fickpengar varje vecka <3
Lisa säger:
hahahahha
Lisa säger:
haha ja vore ju najs
Lisa säger:
kan du få hälften
Lisa säger:
kan vi ses varje helg <3
Markus säger:
Hihi, åhh  
Lisa säger:
hihihiihih
Lisa säger:
skulle jag kunna bjuda dig på fika varje dag
Lisa säger:
och köpa dig fina skjortor
Lisa säger:
skulle vi kunna åka till paris
Markus säger:
Du är så romantisk  

Markus säger:
Sen när du har jobbat där ett tag så är du massa rik och kan åka på semester till Paris  


Klockan är fem över elva och jag ska upp vid sju, hej jag borde gå och lägga mig, men hej jag ids inte. Men hej,jag ska.

PUSS


Anonym

Hej tjejen!



Vill tipsa om min bloppis med riktigt bra priser och fri frakt! Kikain och fynda. :-)



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kramar

2009-02-23    14:12:04   
Umma

Hur vart skolan idag?

Du är bra som kämpade dig dit. Bara 4 dagar kvar nu ;)



Jag har det Ok. Börjar dock bli urbota trött på att inte ha en meningsfull syssla om dagarna.

2009-02-23    18:06:00    http://umma.blogg.se/
ELLEN

Svar: Min söndag var fin :) Hur var din?

TACK ♥ ja, han är riktigt söt :*

2009-02-23    18:19:36    http://ellerenellen.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback