Tankar 02.23

2009-12-09 | 02:22:53 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Men något som jag blir glad av att tänka på är att det snart är jul och att jag snart har fixat alla julklappar, så man slipper tänka på det längre och bara kan slå in alla julklappar. Det är ju det roligaste att få slå in paket! Även att få paket gillar jag, men att ge är också en massa fint.

Sen att jag har en resa till Göteborg som väntar på mig efter jul känns väldigt fint. Dessutom känns det komiskt att den där jumpsuiten som jag hade beställt fanns på H&M idag och jag såg inte klok ut i den, så det var ju tur att jag hann pröva den i alla fall. Man måste väl vara pinnsmal för att se bra ut i en sån som allt annat på H&M. Jag börjar bli less på H&ms kläder då de har jävligt knasiga storlekar. Men att jag inte passade i jumpsuiten var för att den var ful i verkligheten och midjan blev helt knas.

Bara tankar såhär på natten. Snart dags för sängen!

NIna

Men åhhh har du fixat alla julklapparna - duktigt. Va avis jag blir. Jag har mkt kvar.



Tack för dina trevliga kommentar ang mitt skafferi.



Ha en bra dag!

2009-12-09    07:58:32    http://ninaruthstrom.blogg.se/
Sofia

sv: nej, det var inte alls mycket reklam! Det tyckte jag var så trist med ELLE, bara reklam. Däremot så hade SOLO fina artiklar och ledare om självkänsla, om kärlek, om mode och annat trevligt!

2009-12-09    11:34:23    http://www.implodanter.blogspot.com
Emma

sv: Klart jag kan ta en fika med dig, det har vi ju bestämt och då håller jag det, så ere<3

Sitter i skolan nu och har sista lektionen, så sjukt uttråkad :(

2009-12-09    12:49:26    http://ynklig.blogg.se/
Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-09    15:45:09    http://nataliedahlberg.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback