Om du lämnade mig nu.

2009-12-02 | 23:21:08 | Direktlänk | AJ | 7 Kommentarer
Jag är rätt rädd just nu. Deppig. Vill egentligen mest bara sova bort dagarna. Men jag kliver upp och aktiverar mig med fina ting. Är rädd för framtiden. Är rädd för att jag inte ska få plugga till våren fast varför skulle jag inte få göra det? Är arg på mig själv för att jag alltid ska skjuta upp saker. Ska ringa trots min telefonfobi imorgon och jag hoppas, hoppas ELLER hon MÅSTE ha tid för ett möte nästa vecka eller på fredag. Då senast ansökan är nästa fredag och jag har vart sjuk och det har inte blivit något möte. Jag måste ju få söka till distanskurserna så jag har något att göra till våren så jag inte möglar bort och jag vill verkligen ha mitt slutbetyg. Då jag inte alls mådde bra i slutet på gymnasiet och varken engelska b eller matte b var min starka sida. Jag vill mest bara gråta och kramas med någon. Jag längtar till Januari och Göteborg då jag får komma bort härifrån och kanske få vara i en varm famn? Jag längtar tills Julafton då kommer jag vara glad och jag tycker det är trevligt att köpa julklappar och planera dem. Jag måste ta mig i kragen någon gång och skriva klart mitt cv, det går lite trögt och jag känner mig så dålig för jag har inte slutfört det och jag är så jävla rädd för allting. Jag vill bara sitta och dricka te med någon fin vän eller så. Jag är dessutom less på mörkret. Vill ha mer snö och jag borde gå ut och gå en massa långpromenader på förmiddagarna då det är ljust ute i alla fall.


Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har =)

ta hand om dig! puss

2009-12-03    00:05:16    http://nataliedahlberg.blogg.se/
anna

men. lilla snutt! you can do it! tänk på att jag hejar på dig! <3

2009-12-03    00:48:01    http://splashingthewine.blogspot.com
Linda

Ja, på indiska och grön gåva finns det eterisk olja!

2009-12-03    12:03:22    http://taggtroden.blogg.se/
Charlotte

När jag läser din blogg så tänker jag alltid på min syster, även om hon är massa år äldre så är ni lika på nått sätt och även om du bara skriver allmänt fint så blir man tröstad och känner sig trygg.

Hoppas att jag också blir som er när jag blir äldre.

Du skriver hemskt fint måste jag säga

Kram

2009-12-03    12:09:37   
Daniel

Var mordig och ring - u can do it!

2009-12-03    12:32:20    http://danielfagerholm.webblogg.se/
Emma

sv: åh tack så hemskt mycket, vad glad jag blev nu<3

Du är också sådär underbart söt som jag skulle vilja vara. Och jag är också en sån som skjuter upp allt till dit det inte går längre. Jag gör det med allt och det är inte okej, men är man sån så är man ju.

Jag hoppas det är bättre idag<3

Pussen *:

2009-12-03    15:53:22    http://ynklig.blogg.se/
D

Vi går mot ljusare tider. Allting ska bli bra ska du se. :* Du skriver så himla himla fint.



Vad är det för distanskurser du Ska läsa? Vad vill du utbilda dig till? kram!

2009-12-04    09:34:14    http://psycological.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback