Lördag

2009-12-12 | 19:05:22 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Skulle bara säga att när jag loggade in på min mejl idag så hade jag fått mejl om att jag har vunnit i en tävling och jag är gladare än aldrig förr. För det är första gången jag har vunnit i en bloggtävling ever! Visar er vinsten då jag har fått den, kanske någon gång till veckan och inatt pratade jag med finaste pojken som har världens finaste insida och utsida, men vi har inte träffats ännu men i januari så och han var så himla snygg så jag satt bara och gav honom massa komplimanger hela tiden. Jag fick honom att sätta på sin webcam och där låg han i sin säng och var snyggast och såg så himla gosig ut. Åh fina pojkar och flickor. Så fint det är. Att spendera alldeles för många timmar med att prata med dem.

Nåväl nu är jag nyduschad och fräschare än aldrig förr och har en fin klänning på mig. Ska göra i ordning mig sen ska vi åka och handla lite på Willys, ska köpa en julklapp nämligen och senare ikväll ska jag kanske baka lussebullar kanske med Sanna.  Hoppas vi ska göra det i alla fall.

Jag har sovit bort hela den här dagen men det gör inget. För jag är så glad ändå. Jag älskar när man mår bra och vilket osammanhängande inlägg men det skiter jag i för jag mår bra just nu nämligen. Gjorde en sjukt rolig, sprallig och glad video inatt när jag var trött. Men jag är lite för feg för att lägga upp den på youtube. Så jag tänkte vi har en röstning. Ni skriver ja eller något om ni vill se min knasiga video. Så kanske jag överväger att lägga upp den. Ha en fin kväll alla.

Måste verkligen gå ifrån datorn nu. Råkade fastna här lite. Framför blogginlägget.
PUSS! :)

Lisa

ja!

2009-12-12    21:13:06    http://llisabs.blogg.se/
Tyra

ja!!!!

2009-12-12    22:21:25    http://tjugotva.blogg.se/
Emma

Ja, klart man vill se :)<3

2009-12-13    10:04:55    http://ynklig.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback