Lisa gör störda och läskiga miner del femtusen eller nått

2009-12-15 | 19:57:12 | Direktlänk | Glädje | 5 Kommentarer
Är ju alltid glad hemma hos min kära syster Sanna men jag gör alltid fula miner när de fotar mig. För brukar aldrig bli speciellt bra på bild när någon annan fotar mig. Förutom ibland. Men det är sällan. Jag är en sån som bara vill fota mig själv, för då kan jag välja vilken bild som jag kan lägga upp och det blir oftast bäst då. Men nu bjuder jag på lite läskiga bilder. VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE HAHA!



ÄR EN HAMSTER OCH JAG STÅR INTE FÖR DE HÄR FULA BILDERNA MEN JAG TÄNKTE VÅGA LÄGGA UPP DEM ÄNDÅ OCH HEJ URRINGNING OCH JAG HATAR URRINGNING DET ÄR DET VÄRSTA JAG VET MEN DEN DÄR KLÄNNINGEN ÄR SÅ SKÖN SÅ JAG FÅR ACCEPTERA DET ÄNDÅ. VARFÖR JAG HATAR URRINGNING SKA INGEN FÅ VETA. DET ÄR HEMLIGT! :)

STORA BOKSTÄVER ÄR ROLIGA ATT SKRIVA MED OCKSÅ FÖRRESTEN. ÄN FAST DET BLIR SÅ HIMLA STOOOOOORT!



SMSAR MED DEN FINA POJKEN OCH JAG SER TJOCKAST UT MEN DET SKITER JAG I FÖR JAG ÄR INTE TJOCK. JAG ÄR FIN SOM JAG ÄR SÅÅÅÅ DET SÅ!



ÄR JÄTTELÄSKIG NÄR JAG DRICKER KAFFE MED. SÅ NI SKA NOG INTE DRICKA KAFFE MED MIG. FÖR DÅ BLIR JAG JÄTTELÄSKIG DÅ BARA BÖRJAR JAG SKRIKA. HEJ DET HÄR INLÄGGET ÄR INTE SÅ SERIÖST. MEN JAG GILLAR ATT BJUDA PÅ MIG SJÄLV DÅ OCH DÅ. DET ÄR LA GÖTT. JAG MÅR SKITBRA JUST NU, BÄTTRE ÄN PÅ LÄNGE SÅ LIKSOM DET ÄR DÄRFÖR JAG VÄLJER ATT BJUDA PÅ DEM HÄR BILDERNA OCH DET ÄR FINA MÄNNISKOR SOM GÖR ATT JAG MÅR SÅ BRA. FINA SMS OCH ALLTING. ÅH. JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER ATT JAG KÄNNER BARA FINA MÄNNISKOR OCH LIVET ÄR FAKTISKT INTE SÅ DUMT ÄNDÅ. LIVET ÄR GÖTT.



EXTREMT LÄSKIG. JAG SER UT SÅHÄR I VERKLIGHETEN DET ÄR BARA ATT ACCEPTERA. DET ÄR DÄRFÖR JAG INTE VÅGAR GÅ UT GENOM DÖRREN FÖR JAG TROR ALLA SKA SLÅ I HJÄL MIG. FÖR ATT JAG HAR SÅ LÄSKIGA ÖGON.

NEJ MEN VAFAN JAG ÄR JU SNYGG I VERKLIGHETEN DET ÄR JU DÄRFÖR JAG BJUDER PÅ FULA BILDER EMELLANÅT :)

PUSS PÅ ER FINNOSAR.

JA . JAG MÅR BRA .
JAG SA JU DET.
DET ÄR DÄRFÖR JAG DRIVER MED MIG SJÄLV LITE JUST NU. MEN I LIKE IT.

HEJ VÄRLDEN.
JAG ÄLSKAR DEN.

HEJ JAG ÄR HÖG PÅ FINA MÄNNISKOR OCH JAG VILL HÅNGLA MED DIG NU!




Emma

Haha SÖTNOS!

Jag menar det verkligen, för sötare får man leta efter länge. Gudars, jag vill också kunna vara söt hela tiden *: <3

PUSS

2009-12-15    20:00:20    http://ynklig.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

jag älskar också världen! :D och dina miner, haha :D

2009-12-15    20:01:09    http://emmasays.blogg.se/
Sebastian

Liten? Pffft!!!!

2009-12-15    20:02:11    http://imanindian.blogg.se/
Daniel

Jag tycker du e MEGAMEGAMEGA FIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!

2009-12-15    20:03:53    http://danielfagerholm.webblogg.se/
duvethonsomloggarinpåmsnibland

Haha, du är fin och du skriver fint. Jag blir glad, tack hejdå.

2009-12-15    23:29:38    http://milane-h.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback