Känna felen överallt.

2009-12-13 | 04:07:24 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag hatar hur humöret kan ändra sig så jävla lätt. Hur jag helt plötsligt kan känna mig sådär dålig igen och känna att jag har fel överallt nu igen. Jag hatar det. För min kväll har vart fantastiskt fin. Nu känns allt bara jobbigt igen, men jag vet att när jag vaknar imorgon är allt bra igen för då har jag sovit och då mår man plötsligt bättre igen. Förstår bara inte varför folk är så himla fina emot mig. Men jag är kanske också fin emot andra människor. Men är jag verkligen värd det? Att få höra så fina saker om mig att jag är söt, bra osv. Fryser en massa också. Vill ha kroppsvärme från en annan kropp. Bara ligga och kramas en massa, ni har väl förstått att jag älskar att kramas? Det är det bästa jag vet. Ser ni mig på stan eller i en annan stad, så kom fram och ge mig en kram eller så. Jag skulle bara bli glad :).

Sen blev jag irriterad på en kommentar nyss men jag har kvar den för liksom. Alla kan inte tycka lika om att vara på ett ålderdomshem. Skulle jag vara 15 år och ha prao på ett ålderdomshem. Skulle jag också vart rädd. För då var jag rädd för sådant. Jag skulle ha prao på sjukhuset här i stan som sista prao, för jag fick inget utav det jag hade valt och jag ville verkligen inte vara på sjukhuset, för att jag har sjukhusskräck. Så jag var på Östmans istället och det var skittråkigt. Men de var ju snygga i alla fall. Jag ångrar verkligen inte att jag har jobbat på ålderdomshem, för jag har lärt mig så sjukt mycket utav det och utvecklats som människa.

Ni är finast.

Puss.

sofia schöön

internetkram

2009-12-13    17:54:22    http://hellozimzim.bloggspace.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback