Jag var sexton och fortfarande osäker men så en dag kom beskedet och jag skulle mest av allt bara vilja dricka te med någon fin människa och prata om allt möjligt och kanske kramas litegrann?

2009-12-02 | 22:39:27 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer


En gång var jag sexton år. Jag hade nyss upptäckt att jag var bisexuell. Jag som var osäker på min sexualitet, kom tillslut på vad jag egentligen var, då jag förälskade mig i en flicka. Men det blev aldrig något för vi båda var osäkra och hon var nog inte ens bisexuell. Jag vägde en massa kilon mindre då jag nyss hade haft ätstörningar. Men det gör ingenting att jag väger mera nu. För jag är bra som jag är och jag är inte ens tjock.

Imorgon ska jag ta mig i kragen och ringa ett telefonsamtal som måste ringas, då hon inte svarat på mejlet, hon måste väl kunna svara i telefon i alla fall. Hoppas jag. Åh. Blir irriterad. Färga håret och baka mjuk pepparkaka, mmm, ska jag också göra. Skulle vilja pussas och kramas också, men det krävs ju att man har någon att göra det med också fniss.

Nästa år blir det nog Arvikafestivalen igen, jag älskar ju den festivalen+att Markus Krunegård ska spela där!<3

Puss.

elin

detta var ett väldigt fint inlägg

2009-12-03    11:07:22    http://pratstund.blogg.se/
Anonym

vad för färg skall du ha på håret? :)

2009-12-03    16:00:48    http://psycological.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback