Hur post kan göra en så glad

2009-12-15 | 16:41:27 | Direktlänk | Glädje | 6 Kommentarer
Hade fått ett brev idag av finaste Anna som jag bara ska krama på massor när jag är där och hålla om henne och säga att hon är en jättefin människa. För jag vet att du behöver det. Jag vet att du behöver tröst och att du ska få berätta om vad du vill till mig. Du är jättefin och jag ser jätteframemot att få dela kudde med dig. Mest för att jag är din plupp. När vi dricker te och pratar. Snart ses vi. I Januari. Bara så du vet så är du jättefin. Du är en vän. Som jag verkligen uppskattar jättemycket och te med dig kommer bli hur bra som helst. Sen så vet jag att hela min Göteborgsvistelse i Januari kommer bli UNDERBAR! Ser framemot att träffa alla jättemycket som jag ska träffa. Men jag vet att när jag träffar alla de där människorna I Göteborg, kommer de bli vänner för livet. Jag bara känner det på mig. Sen på måndagen kommer jag gråta när jag står där och ska ta avsked från pojken. Då kommer jag nog gråta allra mest. Mer om honom efter vi har träffats.

Sen fick jag en kjol som var för stor. Kände mig smal då. Åh, Underbart. Men jag ska  får väl gå upp i vikt. Nej, tack det ska jag inte göra. Men ska väl kunna ha bälte eller något på den eller något. Det löser sig på nått vis! Jag fick Claras Jultidning och julklappar som jag ska skicka iväg snart. Post alltså. Post är det bästa. Speciellt när jag oftast bara får fin post :). Fniss.

Men nu ska jag gå och göra något utav dagen. Slå in paket, skriva brev och sen städa upp en massa i köket. Jag tänkte bara säga att jag mår bra just nu och jag älskar det så länge det varar och imorgon ska jag fika med Erika. Det ser jag jättemassa framemot :).

PS: Blir fler blogginlägg ikväll. Då jag som sagt har en massa på lager. Det här blev ett spontaninlägg som alla mina inlägg blir. Men det är fint det.

Puss

Emma

Åh, det låter som du har fått ha en lika fin måndag som jag<3

Idag är en såndär fin dag =)

2009-12-15    16:45:36    http://ynklig.blogg.se/
sofia schöön

åh, post är skitbra. jag fick ingen idag och min dag känns förstörd! xD men ikväll ska jag paketera dina julklappar, och skriva brev till dig. :*

2009-12-15    17:12:49    http://hellozimzim.bloggspace.se
Lisa

brev <3

förresten, fråga gärna någon finurlig fråga i min frågelåda som jag har just nu. puss!

2009-12-15    17:56:12    http://llisabs.blogg.se/
Angelica

SV: Det är så sant du!

Tack förresten :)

Problemet är bara att jag så fort blir uttråkad, så snart dyker väl en ny design upp ^^

2009-12-15    18:51:39    http://angelicayouknow.blogg.se/
Erika

Kul med fin post!



Ja, herregudis så mycket snö det har dråsat ner under natten och dagen. Man känner ju knappt igen sig nu, hehe!



Vi ses imorgon.Blir toppen =)

2009-12-15    19:10:22    http://morgondimma.blogg.se/
Emma

sv: HAHA, ja jag är fail </3 Tisdag<3

2009-12-15    19:40:12    http://ynklig.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback