En sån där liten lista bara

2009-12-07 | 16:05:09 | Direktlänk | Blandat | 17 Kommentarer
För att jag har bloggtorka och för att listor är trevliga då man inte har något speciellt för sig.

Du heter: Lisa
Smeknamn: Inget längre, förutom Majsen utav Sanna ibland.
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Ingen speciell.
Vad tror folk om dig: Ingen jävla aning, men att jag är färgglad kanske och det stämmer ju.
Stämmer det: Ja
Vad får du oftast komplimanger för: Hm, mina ögon får jag nog mest komplimanger för eller mitt hår ibland.
Vad säger du för att imponera på någon: Inget speciellt alls. Jag kan nog imponera på dem med min charm, haha! :)
Hur imponerar man på dig: Man säger något fint och fyndigt.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, det brukar jag rätt ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "*ler mot* Söta du. Vackra drömmar till dig.
Var bor du: I Örnsköldsvik, men jag vill jävligt gärna flytta ifrån den här skitstan snart.
Trivs du där: Ja,det gör jag väl. Men jag vill bort härifrån och ut och upptäcka världen.

Äger du några Converse:Ett par gula.
Brukar du bli för full: På festival så blir man oftast för full och på studenten var jag rätt jävla full då jag ramlade av cykeln.
Är du allergisk mot något: Kiwi på senare dar tyvärr.
Har du haft sex idag: Haha, nä det var ett jävla tagsen jag hade sex, i slutet av december firar jag fem månader så jag kan nog fira ett halvår med eller kanske ett år till och med? Kanske ska gå i celibat? :)
Nästa mål i ditt liv: Plugga upp till ett slutbetyg eller skaffa ett jobb? Det går inte att vara så här jävla deppig längre för att jag inte gör något vettigt och sova bort dagarna. Nä det här funkar inte. Jag hoppas allt löser sig! Har mejlat nummer 2 nu.
Hur svarar du i mobilen: Det beror helt klart på vem det är som ringer. Jag kan svara lite hur som helst.
Vem ringde du senast: Sanna.
Vad sa den du senast pratade med i telefon: Hejdå.

Antal timmar sömn i natt: Alldeles för många.
Sov du ensam: Ja, som vanligt.
Brukar du komma i tid: Alltid, kommer nästan förtidigt ibland med, men jag kan vara sen någon enstaka gång med.
När mår du bra: När jag får kramas och dricka te med någon fin människa.
När blev du fotad senast: Av min syster i helgen heh.
Hur känner du dig nu: Frusen,uttråkad,tankspridd,rädd,lite ångest, lite glädje. Alla möjliga känslor med andra ord.
Vanligast färg på dina kläder: Jag har alla möjliga färger så jag har inget som ofta förekommer faktiskt. Det är allt möjligt
Vad saknar du: Sommaren,värmen, fina vänner som bor alldeles för långt bort, kärlek.
Hade du en bra kväll igår: Ja.
Favoritdryck på morgonen:Te,fast blir inte så ofta att jag dricker det på morgonen ändå. Så oboy kanske eller juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för olika. Ibland jättesent, ibland tidigt. Det varierar väldigt mycket helt klart.
Är du blyg: Nej, eller det händer väl att jag är det ändå, det beror helt klart på vilken person jag umgås med.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Har du spytt offentligt: Japp, fast inte ofta alls.
Är du nöjd med ditt liv: Inte ännu, men jag jobbar för att kunna bli det någon gång i framtiden.
Är du bortskämd: Ja, det är jag nog.
Vad gör du i morgon: Umgås med min syster kanske? :)
Vad är det värsta du vet: Elaka tankar, ensamhet när den gör sådär ont. Elaka människor. Homofober.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Hanna Friden.
Vad längtar du till: GÖTEBORG!

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, det hoppas jag, fast vissa känns inte riktigt som det är det längre. Jag vet inte riktigt.
Vad använder du för shampoo: Massa olika. Men just nu är det Syoss.
Vad är det finaste du fått: Vet inte riktigt vad jag ska svara här. Men det finaste jag har fått är faktiskt att jag finns, att mina föräldrar ville ha tre barn och att jag blev den tredje. Men det finaste av allt nog är att jag fått åka på Arvika tre gånger och det har vart underbart. Trivs så himla bra på festival.
Hur gammal är du: 19.
Du samlar på: Inget särskilt just nu men annars brukar jag samla på fina glas, fina muggar och fina plåtburkar.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:Ingen alls.
Vilken tid gick du upp idag: Det vågar jag inte berätta, för det var så himla sent.
Har du sovit i den egen säng i natt: Ja, som varje natt.
Har du strumpor på dig nu: Ja annars skulle mina fötter nog vara blå.
Är det okej att gråta: Självklart. Gråta är skönt och fint! (Ja, jag vet att jag missbrukar ordet fint.)
När grät du senast: I lördagsnatt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta hemifrån, ut och resa i världen, skänka lite pengar till välgörenhet,shoppa,spara.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha, nä verkligen inte. Särskilt då jag inte äger några märkeskläder nästan alls.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag är så kissnödig att jag måste kliva upp, haha skämtåsido. Jag kliver upp när jag känner för det :)
Vill du gifta dig: Kanske.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten.
Tror du på ett liv efter döden: Nej och det är det som gör mig så jävla rädd för döden. Kan ligga på natten och helt plötsligt börja tänka en massa, sen blir jag helt sjukt rädd och vågar inte sova.
Tycker du om sushi: Har bara ätit hemlagad och den var god.
Vad äter du helst när du ser på film: Mackor och te, men chips,popcorn eller godis funkar alltid :). Eller kanske någon god kaka?
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja och de har de gjort sen mamma var 16 eller någonting :).
Har du tandläkarskräck: Nej.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Haha, ja det har hänt väldigt många gånger.
Senaste låten du hörde:Elias & The Wizzkids – Mr. Right Guy


maria

JAA jag med!

jag vill åka till göteborg jag också! dansa runt på gatorna lite

2009-12-07    17:03:45    http://mkms.blogg.se/
Kalle

ramlat av cykeln är väl inget på fyllan, kom tillbaka när du cyklat in i staket och över ocg brytit armar och händer haha ;)

2009-12-07    18:35:52    http://www.vibbkalmar.se/bloggar/kalle-nilsson/
rebeccastråhle-wolke

sv; aaa kent är allt!

hihi jaaa, älskar man kent så älskar man kent< 3

fniss! kent är hela mitt liv!< 3

jahopp, hur har dagen varit då? :)

kram!

2009-12-07    19:20:50    http://lallabecca.blogg.se/
pelle

Du borde få komplimanger för ditt hår. Fler alltså. Det är grymt som fan! :D

2009-12-07    19:29:51    http://pellespersonliga.se
Ally

snygg lista, lånar den tror jag :)

2009-12-07    21:45:16    http://alexitas.se
Daniel

Love u!

2009-12-07    22:48:49    http://danielfagerholm.webblogg.se/
Emma

Arvika med dig? Lätt! <3

Pussas! Om du tycker att jag är söt, hur söt är inte du då som är megamassor mer söt än mig, och du.. Jag tänker pussa på dig med, just so you know ^^ Haha sup ner mig du, heh. Sötnos *: <3

2009-12-08    09:29:24    http://ynklig.blogg.se/
Felicia

Ja, det är ju det. Vissa plagg har väl överkomligt pris men majoriteten är lite över min ekonomi. Tyvärr...

2009-12-08    10:11:43    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Felicia

Haha. Tack. Men gud, jag somnade "tidigt"= 23.30 och jag gick upp bara för en liten stund sen (09.45). Hur sjutton orkar du?

2009-12-08    10:13:02    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Tilde

SNYGG design! :D

2009-12-08    16:41:02    http://tildesj.blogg.se/
Emma

Älskar att fylla i listor!

2009-12-08    16:57:51    http://eqologisk.blogg.se/
rebeccastråhle-wolke

sv; jaaa usch ja, det är det värsta som finn! :((

njaaoo, det gick sådär. Pratade för fort!! :///



okej, hoppas din dag blev bättre< 3

hur var din dag idag då? :)

Min dag har väl vart hellt okej, antar jag. Tack för att du frågde:)< 3

kram!:)

2009-12-08    19:33:40    http://lallabecca.blogg.se/
Erika

Promenader borde vi också ta, det har blivit alldeles för lite av det på sistone.



Vi kan ta en fika någon dag nästa vecka?

Måndag, tisdag, onsdag eller torsdag ;D



Kramar!

2009-12-08    19:42:03    http://morgondimma.blogg.se/
Sofia

SV: åh, men vad som helst som du tycker om fungerar! Om det så är allas eller playboy, haha^^

2009-12-08    21:13:36    http://www.implodanter.blogspot.com
maria

Åh tack tack!



Jag ska dit med fältbiologerna vid nyår! Det ska bli himla fint

2009-12-08    21:55:26    http://mkms.blogg.se/
[lisa bjernhagen]

nice blogg du har, och söt var du :>

2009-12-08    22:39:07    http://anewkindofmetal.blogg.se/
[lisa bjernhagen]

sv. no problems :) velat ta septum länge!

2009-12-08    23:09:39    http://anewkindofmetal.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback