Dina händer är fulla av blommor

2009-12-24 | 23:14:17 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer


Matbilder ser inte så goda ut, speciellt inte med min kamera, men det som är vitt på bilden är blana! Det är en norrländskgrej som är sjukt god! Våran familj äter inte massa julmat på julafton men rökt lax, rödbetsallad,julvört och blana är ju julmat :).




Drack mitt nya julte och åt kanelbrownies+pepparkaksmuffins och pepparkakor. På julafton ska man frossa! :)



Dagen till ära så är jag fint klädd och har rosett i håret+ fint pärlshalsband :*

anna

god jul! hoppas du haft en fin julafton :)

2009-12-24    23:35:33    http://addspirit.blogg.se/
Sofia i London

söta pärlor! god jul! =)

2009-12-25    00:00:12    http://sophedeluxe.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback