Dagens outfit

2009-12-18 | 22:39:21 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer


JAG HADE NYSS DUSCHAT. SÅ DÄRFÖR SÅG HÅRET LITE ROLIGT UT NÄR DET TORKAT. :) Ser också att jag målat rouge jävligt knepigt och fult. Jag skyller på att jag var stressad.




Sen klädde jag på mig en massa ytterkläder, hade tjocka strumpbyxor. Träffade Carro i staden. Fikade. Hade det bara så himla fint. Du är bara så bäst Carro. Åh, är så glad att jag känner dig och blev sur över att en vän jag hade förut har gått bakom ryggen på mig. Hon kunde väl ha sagt det till mig istället? Jag saknar henne inte. Så det gör ingenting att vi inte är vänner längre.

När Carro och jag gick till våra bussar sedan. Hennes buss kom. Men INTE min. Väntade i en kvart och sen gav jag upp. Den hade säkert åkt fem över sex eller nått eller innan det måste den nästan ha åkt. Så jag fick gå hem i sjutton minusgrader och mina ben var som isbitar hela vägen hem. Ville bara hem. Som tur var så ringde den fina pojken för jag ville ha sällskap då jag gick hem. Sen duschade jag jättevarmt länge. Det var skönt.

Nu sitter jag bara här och är trött,saknig,förälskad och allt sånt där. Ska sova snart tror jag fan. Känns meningslöst att vara uppe. Sån jävla tråkig fredagkväll. Vill ut och festa, det vore fint att få känna lite berusning. Längtar tills imorgon då jag ska träffa Susanne och på måndag Erika! :) Då ska jag inte ställa in det, det lovar jag!

Nu lyssnar jag bara på en fin spellista som jag fått utav en vän, fint det.

Puss

Hannan

du kan vara fin.

2009-12-19    09:52:55    http://musikpolis.blogg.se/
elin

jag önskar jag också vagade leva ut min stil, som du. jättecool fin blogg, följer den varie dag, följ gärna min '

'hjärta'

2009-12-19    10:38:24    http://spankmyfeeling.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback