---------

2009-12-29 | 13:37:27 | Direktlänk | AJ | 7 Kommentarer
Jävla idioter.

Får man inte ens vara kär?

Nu hade en skrivit "alltså kan du sluta skriva om din äckliga nätdejting och igår skrev en att man kan inte bli kär över internet.


JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!!!!

Och idag mår jag piss och det är jag värd. Det gör så jävla ont i mig. Nu ska jag sova bort den här dagen och kanske många dagar till. Fast än  jag gjorde nått jävligt dumt. Så är det löst nu i alla fall. Bra det. Men jag är en idiot. Nu ska jag gå och sova ännu mer.

Ps: de där idioterna som skriver elaka saker de är inte de som jag mår dåligt över idag. Det jag mår dåligt över idag, får ingen veta.

HEJDÅ.

Devinia

Ignorera dom människorna som skriver dylika ting. Du är så jävla värd att få må bra, och jag blir så glad att du äntligen hittat någon som får dig att må så bra som du gjort sedan han kom in i ditt liv. <3

2009-12-29    14:26:11    http://ultrapid.blogg.se/
Sofia

Sådana jävla idioter! Avundssjuka för att någon får dig att må bra? Arg pga. någon annans välmående? Du känner väl tamejfan själv om du är kär?! Visst, visst kan det vara riskabelt att träffa någon över internet, men det är ju bara undantag! Han älskar dig och du älskar honom. Dina bloggläsare har frågat om hur ni träffats, att du svarar på det och är öppen är absolut inget fel! Och du, du förtjänar verkligen inte alls att må dåligt. Snälla, låt inte andra idioter som inte tänker sig för först (och de som tänker sig för först med säger ändå- för de är värst) bryta ned dig, för jag tycker att det känns som om du äntligen börjat få lite förtroende i dig själv.



kram och Puss.

2009-12-29    14:45:35    http://www.implodanter.blogspot.com
<3

vad dumma de är! de är bara avundsjuka för att du har hittat kärleken. puss på dig <3

2009-12-29    19:24:15   
Anonym

kärlek är inte överskattat, och det ska skrivas så ofta vi får möjlighet.

2009-12-29    19:55:00   
Linnsejj

självklart kan man bli kär över internet. Jag var hur tokig som helst i en pojk för sisådär 3-4 år sedan. Vi hade börjat prata lite över internet och efter 10 månader träffades vi. Det höll i över 2 år.

Man kan visst.

Det är irriterande att någon har försökt komma på regler för kärlek. Det är olika för alla.

Puss, ge inte upp och låt fjärilarna fortsätta pirra!

2009-12-30    14:03:40    http://linnsejj.blogspot.com/
sofia schöön

de är bara ensamma bitterfittor som går under av svartsjuka. och varför läsa någons blogg om den inte intresserar en? snacka om att de slösar bort sina liv! puss på dig!

2009-12-31    15:52:47    http://hellozimzim.bloggspace.se
Linda

jag känner inte dig och har aldrig pratat med dig (men jag såg dig på Arvikafestivalen, hehe) men jag kände att jag ändå ville kommentera det här inlägget.

personen som skrev att man inte kan bli kär över internet är antagligen dum i huvudet. det är klart att man kan bli kär över nätet, det finns flera tusentals personer som blir det varje dag.jag träffade min gamla pojkvän över nätet, och vi pratade med varandra i nästan ett år över internet innan vi träffades första gången. och ja, jag var kär i honom. jag var riktigt jävla kär. och vi var tillsammans i nästan tre år efter att vi hade träffats!



så bry dig inte om dom där idiotiska kommentarerna, det är antagligen folk som bara har alldeles för mycket fritid!

hoppas att det kommer gå bra för dig med kärleken:)

2010-01-03    17:00:58    http://waitress.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback