Söndag

2009-08-23 | 22:25:44 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Har mest bara tagit det lugnt, suttit ute i solen och läst på spaning med bridget jones, dammsugat alla rum i huset, bakat chokladbollar, mums, cyklat, umgåtts en stund med min fina vän Luffy och nu har jag förälskat mig i klänningar på tradera och så, får ju lön på torsdag. Kom framtill nu att jag ska först hoppas jag vinner något på tradera innan jag får handla någonting i stan, fast den där klänningen från H&M får jag köpa i alla fall, för den var en bakelse. Jag ska nog bara bära en massa klänningar i höst. Ska nog rensa min garderob lite till och försöka sälja på tradera också. Åh. tradera ♥. Tradera är så finfinfint! ♥

Puss ♥



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback