Shopping

2009-08-12 | 19:38:16 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Fick min jacka idag, mitt senaste fynd från tradera, den är stor och mysig och den lär nog tåla regn, det var det enda jag vann utav tre saker jag ville vinna på tradera, än fast jag budade som en galning på en klänning jag ville vinna, men jag vann ju ett plagg som jag ville ha åtminstone! :).



Den är blå och fin.


en jättejättetrött liten tyra (eller kallar vi mej nora kanske?)

åh vad du är puttinuttigull cheien!! jag vill bara krama på dej! himla söt!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback