Om en gammal kärlek

2009-08-22 | 23:53:48 | Direktlänk | Kärlek | 0 Kommentarer
Ibland så saknar jag honom, som person för han var en väldigt fin människa. Men ibland så saknar jag våran kärlek. När jag var tillsammans med honom. När vi satt och kysste varandra på pendeltåget, höll om varandra, kysstes vid tunnelbanan, var på bio tillsammans och kysstes då och då in i filmen, höll varandra i handen, gosade tillsammans och allt var så fint. Jag var så lycklig då. När det var du som tog min oskuld och du var så snäll emot mig och frågade om jag var helt säker på att jag ville göra det. Du tog det lugnt och försiktigt och första gången du sov över hos mig, första gången vi träffades, när jag mådde dåligt och du förstod att något var fel. Så kramade du mig och andra natten när jag berättade om det som hade hänt när jag  var 14, när du bara höll om mig och torkade mina tårar och sa att vi kunde vänta med att ligga med varandra tills jag var redo och det gjorde vi och jag blev av med oskulden med dig, du som jag var så himla kär i, jag önskar att alla som har sex med någon första gången får ha det med någon de är riktigt kär i. För jag tror att det blir bäst då.  Jag minns när du frågade om det gick bra att äta risgrynsgröt för du hade inget annat som var vegetariskt och du var så himla söt och stod där och kikade i frysen och räknade upp allt du hade, allt innehöll ju bara kött, sen  frågade du om det gick bra att äta risgrynsgröt eller nyponsoppa var det nog. Jag saknar kärlek och jag hoppas att min nästa kärlek blir någon fin person, som vill vara med mig längre och inte dumpa mig, men sånt vet man ju aldrig. Men man kan ju alltid hoppas i alla fall. Jag vill också ha någon att hålla i handen och göra alla de där fina sakerna med, ligga med, duscha med, umgås med, hitta på roliga saker med, resa med och allt fint.

Men ibland så saknar jag helt enkelt honom. Men jag vet att någon vacker dag ska jag finna en kärlek igen. Någon som varar lite längre och som har tid att umgås.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback