Nya väskor och filmer

2009-08-04 | 22:00:45 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Från second hand alltihop förutom den större väskan den kommer från H&M, annars brukar jag oftast köpa second hand väskor, men denna gång blev det en jättebillig väska och en lite dyrare hehe. 2 klassfilmer blev det också :).




Mums! Har jag någon fetisch så är det en väskfetisch, fniss.



Thelma&Louise och Alla älskar Alice, också köpte vi american beauty, som jag aldrig har sett, men den verkar bra!

Anton Hörnfeldt

Vad sägs om kring ett kära du?

Klockan 13:00 på waynes.

Be there.



Om inte så kan du väl slå en pling eller skicka ett mess?

pusspuss

2009-08-04    23:01:20    http://antonhornfeldt.blogg.se/
Malin

Här var ett riktigt finfint bevis på att second hand är bättre än "nytt" :* billigare fyndet var finast helt enkelt! SECOND HAND <3 mmm.



2009-08-04    23:29:06    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback