Lördagskvällens klädsel

2009-08-09 | 18:05:22 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer


Hade mina förstora shorts, jag måste skaffa skäääärp!!!!, jag skulle köpt en storlek mindre när jag inhandlade dem och mina nya fina strumpbyxor, sen har ni min fina syster vid datorn där.



Jag drack god cider, fick inte dricka något tyngre, då jag skulle upp o jobba dagen efter klockan sex hehe.




Jag färgade håret för lite mer än en vecka sen och det har redan försvunnit, sämst hårfärg, vissa hårfärger vill inte sitta kvar i håret, nästa gång blir det hårfärg från willys för 30 spänn, för den är megabra!



De var glada på festen som vi gick vidare till och det var fler människor än på bilden också.

anna

söt ♥

2009-08-12    13:11:49    http://bonjourthisisme.blogspot.com
Sassy

Söta du!

2009-08-12    15:27:45    http://eurotrash.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback