Kärlek

2009-08-28 | 01:51:36 | Direktlänk | Kärlek | 3 Kommentarer
Är det finaste som finns.
Men jag vill också vara kär och lycklig och inte bli lämnad. Jag vill vara kär och ha någon som är kär i mig tillbaka, det sägs ju att den kommer när man minst anar det. Jag hoppas det. Jag är ju bra och fin så någon borde ju vilja ha mig, fast då ska jag ju vilja ha den tillbaka också, men det är inte så svårt.
Tänk att få hålla handen.
Ligga med varandra.
Umgås.
Göra fina saker ihop.
Som att tex baka.
Sova med varandra.
Resa.
Allt sånt fint.

Jag saknar att ha någon att dela min kärlek med något så fruktansvärt så att det gör ont ibland.
Jag hoppas någon dyker upp någon dag som vill vara min och jag vill vara hans eller hennes.

Pussas
Kyssas
Kramas

En famn att gråta i.
En famn att känna mig trygg i.
Prata om allt med.

Jag önskar det dyker upp någon dag.
Du får gärna vara smal, hårig bringa om du är kille, små bröst om du är tjej, snäll, lite som jag och en massa annat fint.

Malin Harju på Ekoblogg

Den rätte/a kommer att komma då du minst anar det precis som du skriver. Då man inte är så uppe i det (själva sökandet efter någon alltså) brukar man lägga energin på annat och då tenderar han/hon att plötsligt stå där!



I sinom tid, vännen...



Kramar i massor!

2009-08-28    08:52:14    http://ekoblogg.blogg.se/
Susanne Euvel

Åh, Kim (Daemons f.d lärling) skrev att ni inte hade så mycket gemensamt och skrev därefter: "Jag visste nästan att hon är FÖR perfekt".



Jag hoppas du hittar kärleken snart. <3

2009-08-28    15:48:02    http://ultrapid.blogg.se/
DILAN

Underbar text!



2009-08-28    18:30:02    http://mramin.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback