Fredag

2009-08-07 | 21:24:29 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer


Själv så började jag jobba idag, vart ledig ifrån i söndags tills idag, drygt o jobba helg, man jobbar ju hellre på veckorna, hehe, speciellt då jag börjar 7-16 imorgon och jobbar 7-12 på söndag, men nästa vecka blir min sista vecka på vikariatet, men hoppas att jag får extrajobba där till hösten eller så, då jag inte har något för mig. Då jag är alldeles fri, man vill ju ha extrapengar! Längtar tills jag får lönen också! Är extremt fattig för tillfället, hehe.

I dag jobbade jag, fast bara till tolv, sen har jag haft en rätt fin dag, fast slapp hehe, men det kunde jag behöva. Har gått på stan med mina föräldrar, ätit mjukglass och vi åt dagens, men min veggiemat var ingen höjdare. Hämtat min väska, den blev fin och hel!

I dag har jag även burit dessa kläder och rätt fult att man ser in i hallen och badrummet för att våran ytterdörr var öppen hehe + att jag ser inte klok ut i ansiktet. I dag hämtade jag och sanna paket ifrån H&M, mina strumpbyxor var fina och min baddräkt, klänningen ska lämnas tillbaka.

Hoppas ni haft en fin dag. Puss

pelle

hahaha, för min stil ser man så jävla mycket av i bloggen ;D heheh

2009-08-07    22:35:57    http://pellespersonliga.se
Erika

Mjukglass låter gott, varför tänkte jag inte på det när jag var i stan och rände runt idag? =)

2009-08-08    00:06:40    http://morgondimma.blogg.se/
Erika

Du får låna boken om du vill =)

2009-08-08    23:33:02    http://morgondimma.blogg.se/
Madeleine

sv:

tack! ja, vi hittade minsann massor med fint.

och fler fina saker kommer det att bli!

2009-08-09    14:36:30    http://sisterdisco.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback