Dagens shopping

2009-08-22 | 23:47:37 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
I dag var jag på bil backlucke loppis och fyndade en fin burk och en bok som jag hoppas är bra, men det är ju av en bra författare så. Sen gick jag på stan med pappa och har vart hemma hos Robert, där jag såg en film som var helt okej och åt en massa gött. En lugn och trevlig lördag med andra ord.




Billy

Håller med om att det är en bra författare =) Vad har du läst för andra böcker av henne?

2009-08-23    21:02:54    http://rubyred.blogg.se/
Malin

riktigt väldigt söt kakburk (eller vad det nu må vara) :*

2009-08-24    20:32:14    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback