Arvikafestivalen,lördag 4:e juli.

2009-08-17 | 13:18:47 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer


Gubben och gumman inne i stan.



Ofräsch brud inne istan.



Snygg brud.



Norrland.



Två glasögon och ofräsch så som man ska vara på festival.



En trevlig kille från helgon heh.



En kille som tar kort på sin röv heheheheheh.



FNISS.



KORN, inget jag lyssnar på men vi såg på dem genom öltälet hehe.



Matilda.



Norrland.



Jag frös så jag hängde i sovsäcken och hade en massa kläder på mig.



Mitt tält gick sönder och blev en pyramid.



Han som var lik dregen.



Det var ganska äckligt överallt.



Jag kramade en teletubbie och jag har sovsäcken på mig där med hehe!



HEHE MYSPYS.



JAG SOM VAR VAKEN HELA SISTA NATTEN, ROADE MIG EN STUND MED ATT TITTA PÅ EN KILLE SOM SPELADE GOLF MED DIVERSE SAKER.

Men sov en liten stund innan vi skulle upp klockan sju på söndagmorgon.

michelle

du ser ut att ha enormt trevligt på arvika :'>



längtar tills ditt brev!

<3

2009-08-18    12:25:57    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback