Tisdag

2009-04-14 | 13:49:46 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Ska alldeles strax promenera intill stan i den fina vårsolen och ha min höst-vårjacka på mig, tänkte först ta sommarjackan men kanske blir för kallt, då det ser ut att blåsa lite. Hoppas min dag blir fin med min fina syster. Fin,fin dag blev det!


Först klev jag upp, gjorde i ordning mig, åt smarrig frukost, hämtade posten men läste ingenting, hade det roliga kvar att läsa mitt brev när jag kom hem sen. Sedan promenerade jag intill stan i det varma solskenet och mötte upp min fina syster på vägen.


Sedan efter vi hade promenerat på stan i några timmar så köpte vi mat på kebab city som vi åt upp i det fina solskenet i hamnen.


Hon hade sina fina leggings på sig idag och sen tog hon på sig skorna hon köpte, för att hon fick så ont i tårna av sina klackeskor.


Det blev räksallad och dressing och gott bröd med en cola som blev min middag, mumma!


Sedan efter att vi suttit i hamnen ett tag så promenerade vi till Lidl för att köpa lite bakingredienser och sen gick vi hem till min syster och bakade en smarrig blåbärspaj! Efter jag hade ätit blåbärspaj, fick jag skjuts av min mamma hem, för jag var lat.

Nu är jag hemma och ska läsa lite bloggar, sen ska jag promenixa hund och kanske se någon film ikväll igen.

Puss

Anonym

ha en bra dag :)

2009-04-14    13:54:46    http://metrobloggen.se/helenasl
Erika

Så härligt att sitta i hamnen och idag var det riktigt varmt ute =)

2009-04-14    21:16:00    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback