Sunshine

2009-04-12 | 13:16:48 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Solen lyser och jag borde gå ut på en lång solskenspromenad med min hund, men istället sitter jag här i bara trosor och linne och tycker livet är rätt bra. Ska strax hoppa in i duschen och sen fixa i köket. Sedan ska jag nog hoppa ut i solen och läsa ut en jättefin bok som jag läser just nu, fast det är nog för kallt för att sitta ute i solen tyvärr. och sedan ska jag lägga in pics och jag hoppas jag vinner auktionen på tradera som går ut i morgon,hoppas,hoppas! Och inatt sov jag i en soffa igen och är lite seg idag.  Jag önskar en massa saker också och jag hoppas en sak en massa. I dag ska jag mest slappa och äta god middag,idag igen! På lovet ska jag ta långa promenader med min hund, det blir fint. Men nu ska jag ta tag i den här dagen! Kan inte bara slappa bort den..

Livet är fint, fast bara om det är det, eller nått, jag mår faktiskt bra just nu, i alla fall denna dag och man ska leva i nuet. Nu har jag lagt upp en massa bilder från mina senaste dagar i inlägg under och snart blir det janssons frestelse :), mumsi!


Gjorde ett collage till idag av fina bilder.


Popcorn,björnbärste i fin indiska mugg och saft i second hand glas och this is england, stark film, väldigt bra,sorglig, men dock så bra.

Nu vill jag mest grina.

Adios admigos.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback