Min lördag i bilder

2009-04-26 | 18:20:03 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer

Först såg jag ut så här när jag tog min sköna promenad runt höglandsjön i vårvärmen.


När jag kom in läste jag frukost på tiffanys och gjorde en god smoothie som jag avnjöt i solen.


Fotade våran fina soffa som pappa köpt till altanen från second hand <3.


Åt sedan en sallad på det nya altanbordet med ett glas vatten, som pappa hade köpt från coffehouse by george, megagod sallad!


Öl är livet ibland.
Fotograf:Robert


Sen åkte vi till klippan för att grilla, sanna åt en massa goda tomater, dom är så god, dom där små, vi grillade veggieburgare och veggiekorv.


Lars och Robert i min mössa för han frös om huvudet.

Jag har fler bilder från klippan också men jag orkar inte göra svart på huvudet på en kille som vill vara anonym fniss.
Sen gick vi hem till anonym och fortsatte festen där.


Robert och Sanna


Shoogen var trött och full.


Guitar Hero spelande blev det.


Jag var lite egobög.


och gjorde fula miner.

Sen cyklade jag hem vid halv fem inatt hehe.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback