Min hund

2009-04-15 | 15:07:23 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Min hund är det finaste som finns, att gosa med henne är gosigt, promenera med henne, ha henne vid mina fötter när jag ligger och ser på film eller ha hennes huvud i mitt knä är det bästa. Men när hon är skendräktig som nu så är hon galen, nej hon gnäller och har sig, det är det jobbigaste. Gräver,krafsar och vill inte äta, men annars är hon den finaste hunden som finns, min hund är min allra bästa vän. Zoya fick vi för flera år sedan och hon är nu sju år, hon är lugn, gosig,söt och ibland busig, men hon är den bästaste hunden i världen! Hon är lite utav en slacker också, men det är för att hon är en gammal hund, sju år blir hon i år tror jag eller så är det åtta, men jag gissar på sju.


Ligga i kökssoffan är en utav de bästa sakerna hon vet.
'

Vinterklädd är hon ibland också haha.


Att ligga med huvudet på henne är något som är riktigt mysigt eller att kramas med henne.


Äta upp mina matrester en varm sommardag är inte helt fel och att leka i vattnet är alltid lika trevligt.

<3

Lisa

Vilken sötis!

2009-04-15    18:23:14    http://lmh.blogg.se/
Malin

Åh, nu saknar jag nelson <3

det är så synd att det ska vara så jobbigt när dom väl försvinner :<



svar; KRAM!



och JA, det var supermysigt att grilla korv! Du borde komma hit så kan vi grilla sojakorvar och dricka massvis med te så att vi bli kissnödiga :D



2009-04-15    21:15:04    http://hallonte.blogg.se/
Erika

Så fin vovvis!



Min Ninja har nyss löpt och hon brukar bli skendräktig men jag hoppas att hon inte blir det denna gång. Men jag brukar ringa in och få recept på medicin på apoteket om jag ser att det är på gång.

2009-04-15    21:24:17    http://morgondimma.blogg.se/
marie

svarta labradorer är så fina <3

2009-04-16    18:07:51    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback