Internetträff som blev min fina bäste vän

2009-04-15 | 14:59:47 | Direktlänk | | 2 Kommentarer
Denna internetträff är innan alla andra eller kanske den andra. Jonas heter han och vi har känt varandra i 3 år i år. Han var min allra bästa vän när han bodde här i Ö-vik, vi umgicks hela tiden och hade det himla kul tillsammans jämt, han fixade min första fylla, då jag var helt galen och skrattig och allt var jättekul. Han började skriva till mig på helgon, han undrade om jag ville köpa en håkan hellström skiva utav honom. Sedan sågs vi inne i staden och bägge var blyga som få, men sen så såg jag honom i bussen när jag satt i klassrummet, vi började prata mer och mer. Vi blev fina vänner helt enkelt. Sedan flyttade han till stockholm då han fann en fin kille så han flyttade till honom, så nu ses vi inte lika ofta, men han är fortfararande en massa bra och fin vän.

Sassy

Åh, vad bra att du fick till en sådan lyckad internetträff! Inte dåligt att bli så bra vänner!



Kjolen är från Gina tricot.



kram

2009-04-16    10:03:30    http://eurotrash.blogg.se/
Jonas

Men PUSS!

Jag saknar dig obeskrivligt mycket. Det känns tomt här nere utan dig, vi hade så trevligt hela tiden. Vi umgicks konstant. Hade trevligt, firade jul ihop osv. Fan kan du inte flytta ner till Sthlm snart?! Så vi får ta vara på tiden igen tillsammans.

All kärlek till dig älskade vännen!

2009-04-25    01:04:16    http://www.taza.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback