Internetträff 5

2009-04-03 | 08:55:51 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Nu har det hunnit bli vår 07 tror jag att det var, jag började även här prata med en tjej över helgon, antingen var det hon eller jag som tog kontakten från början. Hon verkade trevlig och spännande så jag åkte upp dit en helg och hälsade på. Från början var allting fint och så, vi hittade på saker men hon var tråkig.

Men det var trevligt ändå,hon kom upp en helg ett tag senare och då insåg jag ,vad är detta för tråkig person jag träffat? Hon ville inte hitta på någonting och satt bara vid min dator. Sen ville hon att jag skulle hälsa på henne och jag sa nej. Där försvann våran kontakt. Man passar inte med alla människor helt enkelt.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback