Internetträff 4

2009-04-03 | 08:44:55 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Detta är egentligen ingen träff. Men vi träffades på norrlandskusten när jag var påväg hem ifrån Markus 06, jag var kär och lycklig och hon hade nyss blivit dumpad av hennes pojkvän. Så det var lite olika känslor där. Minns att jag hade en nyttig brämhults juice också. Vi hade pratat ett litet tag på helgon msn, sedan sågs vi helt enkelt av en slump på en buss. Vi blev vänner och var hos varandra, men sen försvann kontakten. Men hon var en fin människa, vi kunde prata om allt, namnet är Mina.

Men nu av en slump igen så sågs vi när jag åkte med nattbussen på höstlovet hemifrån stockholm, då fanns mycket att prata om och då var jag deppig och hon glad.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback