Internetträff 11

2009-04-12 | 23:20:44 | Direktlänk | | 1 Kommentarer
Vi hade pratat i några dagar, kanske en vecka eller lite till ungefär, sen skulle han till Ö-vik på arbetsintervju och ville ta en fika. Detta är också förra året, då jag träffade massa internetfolk hehe.. Det är sommar och han skickar ett sms till mig och undrar när vi kan ses. Jag gör i ordning mig. Cyklar in till staden och sätter mig på parkbänken, ser någon som liknar honom och vi pratar, går till UH och fikar och sedan sätter vi oss i hamnen och pratar igen och umgås i några timmar. Han är himla fin och pratar på, jag var blyg och vågade inte säga så mycket.

Han säger att ifall jag vill umgås med honom ikväll så får jag höra av mig, han går in på systemet och köper öl, vi säger hejdå, tiden går och han smsar mig, jag smsar och är hoppfullast i hela världen. Duschar och gör mig fin. Cyklar till Östra, en mat affär där vi möts igen och vi promenerar till lägenheten som han har lånat medan han är i Ö-vik. Vi dricker lite öl och umgås med hans kompis också, sedan går hans kompis, vi sitter ute på balkongen och pratar, sedan ser vi en massa på tv och han börjar smeka mitt hår. Sedan poff blev det lite mys och jag sover över där. Morgonen efter kliver vi upp tidigt och han somnar, jag cyklar hem vid tolv tiden och det är sjukt varmt ute. Jag hoppas att vi ska ses igen och ett tag senare ringer han mig, och undrar ifall jag vill komma dit han är, men sen blev det inget och vi har aldrig setts igen. Men den träffen var fin än fast vi ej har någon kontakt nu. Linus var namnet.

Erika

Vad många människor du har träffat genom nätet =)

2009-04-13    08:05:21    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback