HEJ

2009-04-28 | 12:55:28 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
HEJ!

Jag har sagt det förr men jag älskar hej.
I söndags när jag promenerade min fem km promenad, var det en jättefin tjej som sa hej, jag funderade och sen sa jag hej, jag blev så paff, för det är inte ofta okända människor säger hej.
Det var så fint.
Älskar sånt.

Sanna

åh, det är underbart mysigt när folk gör det. Det är mysigt att så små saker kan göra stor skillnad. Jag vill oftast säga hej till folk för jag tycker det är trevligt, men jag är oftast för feg/blyg och stirrar ner i backen istället :p

2009-04-29    15:06:43    http://mondaymorning.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback