Friday im in love

2009-04-03 | 08:40:35 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Det mest irriterande just nu, jag stressade som fan till skolan, sen var inte läraren där så nu ska jag fördriva tid ett tag framöver vid bibliotekets dator. För jag är typ klar med psykologiarbetet som sagt.  I dag har jag mina sköna och fina shorts på mig, det är fint.

Nått jag hatar: När något på tradera blir för dyrt för min del, så man lika gärna kan köpa det i affären, det var en gul blommig kjol jag ville ha, nu ska jag köpa en blå blommig kjol på H&M istället som är lovely!

I eftermiddag ska jag umgås med Carro och det är alltid lika fint! För hon är så himla bra!.

Nu vill jag bara att dagen ska ta slut så jag får helg!

Fin fredags som vanligt när man umgås med Carro flickan, efter jag hade slutat, så promenerade vi först till Barista där jag köpte en chai latte, sen promenerade vi runt på stan ett tag,skrattade, carro hyrde en film och vi köpte godis, sedan fick vi skjuts av min äldsta syster till coop där hon handlade och rusta där min syster tittade. När vi väl kommit hem så satt vi och tittade på ett avsnitt av top model, inget jag ser på annars, då jag bara får komplex och sånt utav det. Sedan började jag med maten, fast carro var himla snäll och skar upp alla grönsaker och fixade med det medans jag fixade soyafärs såsen,sedan åt vi en massa tacos och blev dundermätta. Efter maten så beställde hon arvikabiljetten och jag vill ha min nu, nu,nu! Sedan ett tag senare såg vi på filmen hon hade hyrt, den var jättemegadunderbra!

Somers Town hette den och jag rekommenderar den verkligen! :), så himla fin,en är samma skådespelare som spelade i this is england, som vi har,men som jag inte ens har sett haha. Just nu äter jag godis och fettar mig lite. I morgon blir det att gå på vernissage på museumet och teater på kvällen, det blir nog en ganska lyckad lördag på det stora hela tror jag och jag vill bara krama om dig. Känns himla bra att jag klarat av fyra dagar denna vecka, nu ska jag fortsätta att klara alla dagar i skolan tills det är slut!.
Det håller på att bli vår och det är underbart, man blir gladare och kan gå i kallare kläder, men idag slogs det om och snöade en massa,regnade och var kallt, jag som tog fram min höstvårjacka idag till och med, tråkigt då att vädret blev dåligt.

Kom äntligen igång lite med min monolog idag och det känns himla bra, nu vet jag mer och ska öva på den i helgen, måste börja lära mig texten utantill och en massa sånt, fan om en månad är det premiär ungefär, då ska jag vara helt klar, nu gäller det att arbeta järnet! Verkligen, nu jävlar. Nu ska jag ta sats och klara det sista. Gäller att tänka positivt, då mår man bättre också.


Jag ställde mig på ett bord och idag hade jag strumpbyxor som jag gick runt omkring och hatade hela dagen ungefär och jag såg uppstoppad ut, men jag var rätt nöjd ändå, för en fin dag och mitt hår är inte direkt platt och fint, men ett litet leende bjuder jag på för en fin dag.

ÅH PAPPA SA NYSS ATT EN NY SECOND HAND BUTIK SKA ÖPPNA HÄR I STADEN NU BLEV JAG LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!
Kärlek

georgia

fina shorts :)

2009-04-03    23:07:23    http://georgiias.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback