FRAMTID

2009-04-07 | 22:19:29 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
SPANIK SÅ DET BARA SKRIKER OM DET.

Frågan är, ska jag söka till universitet nu, eller till våren, eller hoppas på att jag får jobb, eller dega efter studenten, det sista det vill jag icke göra, isåfall så får jag damp.

Sista anmälningsdag 15 april och vill jag flytta? Det vill jag, men då måste jag hitta boende.

HEJ JÄVLA FRAMTIDSPANIK!

Fast vet inte om jag skulle palla att börja plugga igen på direkten heller. Hm. Svåra problem jag har då. Framtidspaniken är krånglig. Folkhögskola, internat skulle jag nog icke palla, men gå och slappa och hoppas på jobb, tills i vår, det låter väldigt ångestframkallande, åh, gud så svårt allt blev.

Lisa B

Hej! Bara en gäst som tittar förbi ibland...



Ett tips efter gymnasiet är att skaffa arbetspraktik någonstans. Det får man genom arbetsförmedlingen, vet inte exakt om det är samma system nu som det var för mig för en massa år sedan. Men man kan söka på tex. Sliperiet, museet eller något. Inte supermycket pengar, men mer än studiebidraget. Det ger en tid att tänka! Lycka till! :-)

2009-04-07    23:13:57   
Mikaela

Hej hopp glad påsk eller nått

2009-04-08    00:36:26    http://experienceno1.blogspot.com
Sassy

Det är inte så lätt att få förhållanden att funka. Och att veta vad man vill med sin framtid, det är inte så lätt det heller...Hoppas du kommer på nåt!



kram

2009-04-08    18:06:15    http://eurotrash.blogg.se/
lilla p

du kan flytta till mig <3

2009-04-08    21:19:35    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback