Drömmar

2009-04-10 | 17:36:32 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Åh,inatt drömde jag så mycket fint, det var så himla fint. Jag såg kent och vi var inte så många som såg dom, det var lite konstigt. Efteråt så kramade jag jocke berg och vi pratade en massa, han gav mig godis, som vi var vänner, åh, det var så fint, kent är ju så bäst, fint att drömma om dom! Sedan drömde jag att jag åkte bil långt någonstans, var ute och promenerade med några och sen sa jag " nej,jag kan ju inte bara dra hem" också skulle jag sova hos tville. Sen drömde jag även att det var fest hemma hos någon, och det var mystiska personer där och folk som söp sig för fulla. Att drömma är roligt ibland!

Madeleine

sv:

ja det tycker jag också, faktiskt!



Göteborg är kärlek.

jag bor i Karlskrona, typ Sveriges sydostligaste punkt.

snart bor jag i Göteborg!



tack så mycket. ja, vi är nog ett rätt stiligt par ändå.

torsdagen var perfekt!

Adios Amigos är hyfsat bra ja!



du MÅSTE se Breakfast on Pluto!

2009-04-11    09:33:32    http://sisterdisco.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback