Dagens klädsel+ shopping

2009-04-26 | 18:28:34 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer

Det var så varmt ute så man kunde sitta ute utan långärm.


Invigde mina fina ballerina idag också.


Fina med blommor på.


Gillar bilden, men sen ska jag klippa bort garaget, inte så fint att se det hehe.


Var på rusta och hittade en fin beatles tavla som ska pryda min vägg.


och tre likadana fina tändsticksaskar med blommor på.

Sassy

Din klänning är så söt och det var så fint med gröna ben till den!



Ja, det är underbart att sitta ute i solen!



kram

2009-04-26    21:00:55    http://eurotrash.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

Så fin tavla och vad söt du är i solen!

2009-04-26    21:01:19    http://emmasays.blogg.se/
Michelle

hejhejhej jag gillar färgglatt! :'> finfint.



jag ska atå på mig, för dom vet så lite om mig (: fast så är jag inte alltid. då kan jag bli fett med deppad och sånt för att folk ser fel sida av mig. orkar inte bry mig just nu. hihi.



jaha, okej. bara du inte gör det till ett beroende va. för då kan det bli farligt med till och med promenader. liksom.



lycka till nu idag! hoppas det går bra.

kram (:

2009-04-27    09:52:48    http://chokladstaty.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback