Bonsoir!

2009-04-02 | 19:00:30 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
I dag känner jag mig lycklig, inte över nått särskilt, bara över att jag klarat en torsdag! Nu ska jag klara alla torsdagar tills jag tar studenten, oj, vad konstigt det kändes att skriva det där ordet och igår skickade jag in min jobbansökan, så nu håller jag tummarna på att jag får det, jag vill som fan ha det, vore så mysigt! Kollade på utbildningar också, men kan inte söka något, först jag fått hem pinkoden som jag måste få till veckan.

I dag så steg jag upp först i morse, stressade som vanligt, för jag ligger så länge jag kan, försökte få i mig lite fil, gick inte så bra, för jag är sämst på att äta frukost, känns som om jag ska spy ungefär. Icke trevligt. Hade engelskatest, gick icke bra, sen lite andra trevliga lektioner och idrotten, jag klarade utav det, det var ett stort steg och min idrottslärare är trevlig kom jag framtill.

Promenerade med min syster i staden, provade en jättefin blommig kjol och jacka på H&M, som jag ska köpa i framtiden, om de finns kvar då så att säga. Köpte en äcklig ramlösa, var törstig och ville smaka en ny smak, balans; persika,vitt te och c-vitamin, icke nån hit. I morgon ska jag umgås med Carro, göra det sista på mitt psykologi arbete och sen är det helg, och då har jag klarat fyra dagar och det känns underbart. Nu ska jag klara alla dagar, för nu är jag PEPPAD!.

Sen promenerade jag och min syster till Sibylla där jag köpte ett greenmeal och blev lite mumsigt fet, för jag orkade inte laga mat idag. Snart ska jag rasta hunden och sen ta tag i disken. Denna dag har vart rätt fin ändå faktiskt. Ska bli himla fint med lov nästa fredag och jag är inte orolig längre, för det där problemet löste sig rätt lätt, nu hoppas jag på det bästa som sagt.Känns det som ungefär. Det mest irriterande just nu är att jag inte minns vad hemsidan hette, där jag skulle beställa min fina balklänning, åhhhh, måste hitta den.



Dagens tråkiga kläder, jag tänkte ha annat först, sen visste jag inte också blev det bara nått.

Lila tjock varm kofta: H&M
T-shirt med stjärnor på: Från någon hemsidan som jag inte minns, fick den gratis i alla fall.
Linne:H&M


 och sen hade jag strumpbyxor till det som envisade sig att hasa ned sig hela tiden, sjukt irriterande må jag säga. Fortfarande leder jag på tradera på en jättefin kjol, åh så jag hoppas jag vinner den dagen när den går ut! Åhh!

Till helgen ska jag nog färga håret, tror jag, det blir himla fint ifall jag kommer göra det i alla fall. Hihi.

Kärlek!

Madeleine

sv:

tack så hemskt mycket, så fint! :)

2009-04-02    20:38:00    http://sisterdisco.blogg.se/
Erika

Var har du sökt jobb? Spännande =)



2009-04-02    21:14:28    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback