Annandag påsk

2009-04-13 | 13:23:49 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Jag sov alldeles, alldeles för länge idag, för jag ville inte kliva upp, mitt humör är upp och ner just nu och man gör inte slut med en vän via mejl, likadant som man inte gör slut med en pojk/flickvän via mejl. Som sagt allt är upp och ner just nu.

Ska äta frukost, byta kläder, sätta mig ute i solen och läsa med en kopp te på våran bänk.


Jag satt ute i solskenet en stund idag, först på bron en liten stund.


Med sällskap av en kopp björnbärste.


Började läsa en fin bok.


Lekte lite med självutlösaren på kameran.


Tog en sån där dagens outfit vid ytterdörren. En förstor kofta som är jätteskön och som var billig var ett fint fynd.

bl

I dag har jag även diskat, plockat ur diskstället, tittat på böcker, rensat bort böcker och så, hjälpte pappa lite med det, grillat marshmallows över stearinljus rebelliskt värre, dammat av en hylla och datorn, vart på willys med mamma, slapp dag så att säga, ska snart rasta hunden om ett tag, sedan ska jag färga håret, fast inte knallrött. Sparar den färgen till senare. Orkar inte bleka och hålla på. Efter jag färgat håret ska jag kanske se en film. I morgon ska jag nog gå till bibblan och fixa med mina skulder och skit, om jag ens har någon längre. Hehe.

Jag har även budat på två saker jag verkligen vill vinna på tradera.
Blecktrumman var en hemsk film ,men den var himla bra, jag är skärrad efter jag sett den och min systers ord värmer, min syster är den bästa systern av dom alla, åh blev glad när jag läste det hon hade skrivit i ett mejl till mig, finaste syster <3.


Jag hatar att sakna också och speciellt när man inte vet, när man inte ska hoppas...

Idag drack jag lidl cappucino i ännu en utav mina second hand fynd och sen så färgade jag håret senare på kvällen.

Det blev mörkrött, jag blev väl lite nöjd, hoppas jag.

Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback