Torsdag

2008-09-04 | 19:30:22 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
  EttLitetPervo 04:sep, 16:23 
jag mår så bra av att vara med dig majs! <3 Jag är så glad att vi blivit vänner. Såklart jag ser fram emot attträffa dig imorgon och jag uppskattar all vänskap du ger mig. du är en underbar kompis! 

<3<3<3

 Sånt här blir man lite gladare av, under dåliga dagar! Ska snart se på tjejer som möter cowboysar, bara för att det är roande. Ha en fortsatt bra kväll alla. 

Kärlek till alla ifrån mig, puss.

-------------------------

Gud jag har världens största utväxt. Ska kirra hennafärg i morgon! Dagens ilandsproblem att jag har världens utväxt!




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback