Svett

2008-09-24 | 14:46:31 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Vaknade i morse alldeles svettig och ont i halsen. Så jag stannade hemma idag, för jag trodde jag höll på få feber. Nu fryser jag och det är bättre nu. Såg Fröken Sverige igen, såg den för flera år sedan. Men såg den igen. Den är så himla bra!

På fredag ska jag klippa mig och färga håret hemma så klart, det kommer bli finast :D.

Rätt värdelös dag med konstiga tankar, men jag har iaf sorterat tvätt och tagit ur och plockat i diskmaskinen alltid något.  Ska beställa flera billiga pocketböcker från cdon. Längesen jag läste,för jag har inga böcker att läsa. Billigt 4 böcker för 176 kr :).

PUSS.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback