Sjuk

2008-09-08 | 09:26:28 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Får hoppas jag piggnar på tills i morgon,vill inte vara så här hes och jävlig, sov dåligt inatt också,låg vaken i flera timmar. Kan inte skicka sms från min telefon heller, står bara sms misslyckades, men jag ska ha gratis i en månad? 

Kan inte ringa och sjukanmäla mig heller,det som gör mig mest frustrerad men skrev till en  i klassen från pappas telefon och det funkade iaf.

Man kommer inte fram när man ringer, helt sjukt,varför går det inte? Knasigt som fan. Man brukar ju alltid komma fram på en gång? :O

Ha en bra dag alla,jag ska knarka the`.  Se på någon bra film eller så tänker jag också göra. Tur att man bara har en lektion i morgon :)

puss.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback