Run,run,run

2008-09-12 | 23:56:50 | Direktlänk | | 0 Kommentarer
Hosta,jag är less på hostan. Jag är less på att vara förkyld. Idag hade jag även ont i huvudet i skolan, men när jag kom hem tog jag en alvedon och det gick över. Jag hatar att ha ont. Men det är faktiskt bättre med att må dåligt fysiskt för det går enklare över än psykiskt. Vad tycker ni?

I morgon drar jag iväg till umeå för att mysa,gå på cafe,andas in umeåluften, kanske köpa något? Fast mest bara för att komma härifrån.

 

Fotograf:Susanne

Jag älskar min nya kofta mitt fynd 35 kr Röda korset <3.

Just nu lyssnar jag på those dancing days run,run,run och den är helt underbar,jag lyssnar om och om igen och jag borde verkligen sova nu, så jag orkar upp i morgon, så jag ska ta tag i saken.

I morgon tänker jag nog skippa kräftgrejjen som det ser ut just nu men jag får se som sagt....

Godnatt!




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback