Röstjävel

2008-09-07 | 15:09:48 | Direktlänk | | 0 Kommentarer

Men det har inte blivit värre iaf. I dag ska jag baka äppelkaka <3, mums på det, göra klart filosofigrejjset. Har lite ångest över projektarbetet,måste lägga upp en tidsplan, vet inte alls hur osv.

Går runt i pyjamas idag och det är mysigt, började se på en film som jag ska se klart ifall jag orkar. Söndagar är bara jobbiga och tråkiga.. Lyssnar på veronica maggio och vill färga håret, men affärn får ju aldrig in färgen :(.

"Jag ville inte va den som blev kvar"

Maggio är sjukt bra,ska köpa skivor med henne ifall jag inte får när jag fyller år. Jag vill ha roligt. Jag vill festa, men det är inte så bra för min förkylning, men ifall den är bättre på lördag tänker jag iaf, vara med på kräftskivan :D.

 

Bild sen i fredags, då jag hade köpt ett paraply för 20 kr, då det regnade massor!

Hoppas ni får en fin söndag,puss.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback